اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1832

تشریح برنامه‌های هندبال استان اردبیل از سوی رئیس هیئت / از برنامه‌های استعدادیابی تا تاسیس مدارس هندبال در استان

هیئت‌ها

چهارشنبه, 23 آذر 1401 14:09

رئیس هیئت هندبال استان اردبیل برنامه‌های هیئت متبوع خود را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های هندبال استان اردبیل از سوی رئیس هیئت / از برنامه‌های استعدادیابی تا تاسیس مدارس هندبال در استان بزرگنمایی

توحید جوادی رئیس هیئت هندبال استان اردبیل در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص برنامه‌ها و عملکرد هیئت متبوع خود اظهار کرد: حضور در مسابقات منطقه‌ای نوجوانان و نونهالان، برگزاری مسابقات داخلی در بخش‌های دختران و پسران و تاسیس مدارس تخصصی هندبال در مشکین شهر به نام مدرسه هندبال شهید وزیری و دیگری در اردبیل به نام شهید قوی از جمله فعالیت‌های هیئت استان در شش ماه اول سال جاری است.

وی افزود: همچنین تلاش کردیم با حضور در هیئت‌های شهرستان، از وضعیت آن‌ها بازدید و مشکلات را رفع کنیم. برگزاری جلسات هیئت رئیسه، همکاری در مسابقات سایر نهادها، پیگیری تمرینات تیم‌ها و برگزاری دوره‌های دانش افزایی داوری و مربیگری نیز نمونه فعالیت‌های دیگر هیئت استان در سال ۱۴۰۱ بوده است.

جوادی اظهار کرد: مربیان مدارس تخصصی هندبال استان برای استعدادیابی با حضور در مدارس استان، مستعدین را شناسایی و انتخاب کردند و در حال حاضر نفرات منتخب در مدارس تخصصی هندبال استان تمرین می‌کنند. هدف اصلی مدارس هندبال اردبیل شناسایی و پرورش استعدادها است.

رئیس هیئت هندبال استان اردبیل در پایان با اشاره به پیشرفت رشته هندبال در کشور افزود: طی چند سال اخیر فعالیت‌های زیربنایی خوبی در هندبال، به ویژه در بخش ساحلی و بانوان انجام شده است. البته باید تاکید کرد حضور در مسابقات جهانی افتخار بزرگی برای هندبال ایران است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و همچنان شاهد درخشش هندبال ایران در عرصه‌های مختلف باشیم.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط