نشست هماندیشی و هماهنگی فدراسیون هندبال با دبیران هیاتهای استانی سراسر کشور برگزار شد
با هدف همافزایی، بررسی چالشها و همچنین ارزیابی عملکرد هیئتهای هندبال استانی، نشستی برخط با حضور مسئولین فدراسیون هندبال و دبیران هیاتهای استانی سراسر کشور برگزار گردید.
بزرگنمایی
به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، روز گذشته (یکشنبه ۳۱ خردادماه) جلسه هماهنگی، تبادل نظر و بررسی موضوعات مرتبط با فعالیتهای جاری هیاتهای هندبال استانی کشور برگزار شد.
این جلسه که به صورت برخط برگزار گردید، با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال، علیاکبر خوشنویس زارچ دبیرکل فدراسیون، ایرج رضایی مسئول امور استانها و همچنین مشارکت فعال دبیران هیاتهای هندبال استانهای سراسر کشور همراه بود.
در ابتدای این نشست علیرضا پاکدل ضمن قدردانی از تلاشها و عملکرد دبیران هیاتهای استانی، به تشریح اهداف کلان فدراسیون پرداخت و بر ضرورت برنامهریزی منسجم هیئتها در راستای تحقق این اهداف تأکید کرد. رئیس فدراسیون هندبال همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، نکات مهمی را پیرامون وضعیت آمار ورزشکاران و بیمهشدگان هیاتهای هندبال مطرح نمود.
سپس، علیاکبر خوشنویس زارچ، دبیرکل فدراسیون هندبال، ضمن ارائه گزارشی جامع از روند ارزیابی عملکرد هیاتهای استانی، به مقایسه آماری و تحلیلی گزارشهای ارزیابی در سالهای گذشته پرداخت. وی در این بخش بر اهمیت برنامهمحوری و ارتقای سطح کیفی فعالیتها در هیاتهای استانی تاکید کرد.
در بخش دیگری از این جلسه، دبیران هیاتهای استانی به بیان نقطهنظرات خود پرداختند تا دغدغهها، چالشهای پیشرو و نیازهای بومی هر استان را با مسئولان فدراسیون در میان بگذارند.
بخش پایانی این نشست نیز به آسیبشناسی و نیازسنجی دقیق اختصاص یافت؛ جایی که حاضرین نقاط قوت و ضعف عملکردی و همچنین فرصتها و تهدیدهای پیشروی کمیتههای زیرمجموعه هیاتهای استانی را مورد بحث و بررسی قرار دادند تا مسیر برنامهریزی برای آینده هندبال ایران در سراسر کشور هموارتر گردد.