اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 297
با تهیه و تدوین سرفصل های آموزشی دوره های عملی مربیگری

یکسان سازی آموزش هندبال کلید خورد

آموزش

شنبه, 24 مهر 1400 11:10

با تهیه و تدوین سرفصل های آموزشی دوره های عملی مربیگری، یکسان سازی آموزش در سطح کشور کلید خورد.

یکسان سازی آموزش هندبال کلید خورد بزرگنمایی

IRIHF:

رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون با اعلام این خبر گفت: سرفصل های دوره های عملی مربیگری پس از یک دوره چند ماهه در کارگروه ویژه ای تهیه و آماده شد.

علیمرادی افزود: این سرفصل‌ها پس از چندین جلسه تخصصی و با الگوبرداری از دوره‌های آموزشی کشورهای صاحبنام در هندبال توسط کارگروهی متشکل از مربیان و مدرسان متخصص و با تجربه تهیه شده که پس از تایید علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون، به عنوان تنها مرجع و سند رسمی دوره های مربیگری در کل کشور قابلیت اجرایی دارد. 

علیمرادی اضافه کرد: این کمیته جهت یکپارچه سازی آموزش پس از ارسال سرفصل های دوره های مربیگری برای مدرسان، اقدام به برگزاری دوره های یکسان سازی آموزش در 3 سطح برای مدرسان کل کشور می کند تا کلیه موارد آموزشی به صورت تخصصی و یکپارچه با مدرسان هماهنگ شود و از این به بعد تمامی دوره های مربیگری با یک سرفصل و به صورت کاملا یکسان در کل کشور تدریس می شود. 

رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون بیان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم نتایج این دوره ها را در آموزش مربیان و بازیکنان شاهد بوده و در جهت پیشبرد هندبال کشور گام موثری برداشته باشیم. جا دارد از تمام اساتید این کارگروه که زحمات زیادی جهت تهیه سرفصل‌های فوق کشیدند، تشکر و قدردانی کنم. 

وی در پایان گفت: امیدواریم در مرحله بعدی تهیه و یکپارچه سازی دروس تئوری، سرفصل ها و موضوعات دوره های مربیگری هندبال ساحلی را با همکاری کمیته ساحلی در کارگروه های ویژه تدوین و آماده کنیم. 

 





آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط