اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2936

یوسفی‌نژاد: لیگ هندبال رومانی در سطح بالایی قرار دارد/ در صورت دعوت با تمام وجود در خدمت تیم ملی کشورم هستم

گفت‌و‌گو

یکشنبه, 19 آذر 1402 12:44

لژیونر هندبال ایران در گفتگویی در مورد آخرین شرایط خود در لیگ هندبال رومانی گفت.

یوسفی‌نژاد: لیگ هندبال رومانی در سطح بالایی قرار دارد/ در صورت دعوت با تمام وجود در خدمت تیم ملی کشورم هستم بزرگنمایی

امین یوسفی‌نژاد، لژیونر هندبال ایران در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: هندبال من از نخستین باشگاهی که در آن لژیونر شدم، شروع شد یعنی باشگاه متالکور مقدونیه. در آنجا مربی کرواتی داشتیم که به نام لینوچروا که جزو بهترین مربیان دنیاست. نکته‌هایی که در این باشگاه از وی آموزش دیدم، هندبال مرا آغاز کرد. سپس به باشگاهی در تونس رفتم و هم اکنون در لیگ رومانی در باشگاه «واس لویی» بازی می‌کنم. 

وی افزود: هم‌اکنون مربی جدیدی به تیم آمده که مربی فصل گذشته مربی استویابخارست بوده است. بازیکنان هم تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند که بتوانیم در لیگ موفق شویم.

وی با بیان اینکه بازیکنان خارجی خوب زیادی در لیگ رومانی بازی می‌کنند، ادامه داد: 14 تیم حاضر در لیگ هندبال رومانی هر فصل سعی می‌کنند بازیکنان خوب به خدمت بگیرند و این امر تنها شامل یکی دو تیم نمی‌شود. هم ‌اکنون در لیگ رومانی بازیکنانی از شرق اروپا مثل اوکراین و بلاروس و همچنین غرب اروپا مثل آلمان و فرانسه حضور دارند و همین باعث شد سطح لیگ هندبال این کشور بسیار بالا باشد. 

یوسفی‌نژاد با بیان اینکه  آخرین بار در سال 2018 به تیم ملی برای مسابقات کره‌جنوبی دعوت شدم، گفت: پس از آن به دلیل مصدومیت‌هایی که داشتم نتوانستم به تیم ملی بیایم. شدیدترین مصدومیتم شکستن دستم بود که مربوط به سه سال پیش است و پارسال هم ای سی ال پایم پاره شد. 

وی در مورد تیم ملی گفت: من هر چی بگویم سوء برداشت می‌شود. خیلی درباره من صحبت شده، یکبار گفتند مهاجرت کردم، یا تبعه شده‌ام و یا دلم با تیم ملی نیست در صورتی که هر موقع نبودم یا دعوت نشدم و یا مصدوم بوده‌ام. ولی در حال حاضر هر موقع دعوت شوم با جان و دل برای تیم ملی کشورم بازی می‌کنم. 

لژیونرها

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط