اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1089
مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا

یارمحمدتوسکی: بازی خوبی مقابل ازبکستان داشتیم/ برای بازی مقابل قزاقستان آماده‌ایم

بانوان

جمعه, 27 اسفند 1400 16:55

عضو تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران می‌گوید تیم قزاقستان یکی از تیم‌های مدعی سکو است ،اما ما هم دست کمی از آنها نداریم.

یارمحمدتوسکی: بازی خوبی مقابل ازبکستان داشتیم/ برای بازی مقابل قزاقستان آماده‌ایم بزرگنمایی

الناز یارمحمد‌توسکی بعد از اولین دیدار تیم ملی هندبال دختران نوجوان مقابل ازبکستان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: خداراشکر بازی خوبی بود. همه بازیکنان آمادگی کافی را داشتند. همگی برای برد به میدان رفتیم و خداراشکر با اختلاف پیروز شدیم.


عضو تیم تلی هندبال دختران نوجوان در مورد پیش بيني اش از بازی مقابل قزاقستان گفت: تیم قزاقستان دومین حریف ما است. آن تیم یکی از تیم‌های مدعی سکو است اما ما هم دست کمی از آنها نداریم. تمام تیم برای کسب مدال و سهمیه جهانی پا به میدان گذاشته‌ایم. 


وی در خصوص عملکرد خوبش در دیدار با ازبکستان گفت: خوب خداراشکر توانستیم چند سیو خوب داشته باشم. خداراشکر بازی خوبی ارائه کردم. امیدوارم در ادامه مسابقات هم خوش بدرخشم.


یارمحمدتوسکی به بالا بودن روحیه بازیکنان بعد از کسب مدال نقره تیم ملی دختران جوان اشاره کرد و گفت: مسابقات جوانان انگیزه و روحیه تیم ملی را بالا برده است. من و ۴ تن دیگر از بازیکنان در جوانان نیز در کنار تیم بودیم. آن بازی‌ها حکم دیدار تدارکاتی را برایمان داشت. 


وی در پایان گفت: در مقابل قزاقستان هم با روحیه و انگیزه بالا پا به میدان می‌گذاریم. امیدواریم با یک نتیجه قابل قبولی از زمین بیرون بیاییم.

انتهای پیام

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط