اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1071
مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا

گیلانی: از فدراسیون تشکر می‌کنم که به کادر فنی جوان و هماهنگ اعتماد کرد

بانوان تیم‌های ملی

دوشنبه, 23 اسفند 1400 10:14

سرپرست تیم ملی هندبال جوانان گفت: تیم ایران‌به خوبی و کاملا یکدست مقابل حریفان خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به میدان رفت.

گیلانی: از فدراسیون تشکر می‌کنم که به کادر فنی جوان و هماهنگ اعتماد کرد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، آزاده گیلانی در خصوص شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا و عملکرد تیم ایران در این رویداد اظهار کرد: این مسابقات هنوز به اتمام نرسیده و نتایج به روز آخر موکول شده است. وضعیت جدول و همچنین قهرمان و نایب قهرمان مسابقات هنوز مشخص نیست و این رقابت تنگانگی که در این دوره بین تیم‌ها وجود دارد را نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: امیدوارم اتفاقاتی رقم بخورد که به مقام اول برسیم، اما در هر صورت اگر نایب قهرمان هم شویم چیزی از ارزش‌های تیم ایران کم‌ نخواهد کرد.


سرپرست تیم ملی جوانان کشورمان یادآوری کرد: تیم ایران یکدست و خوب در مقابل حریفان بازی کرد و توانستیم با راهنمایی کادر فنی نتایج خوبی بگیریم.


وی ضمن قدردانی از حمایت‌های فدراسیون هندبال گفت: همین جا از فدراسیون هندبال تشکر می‌کنم که به یک کادر جوان و هماهنگ، اعتماد کرد و بعد از سالها کسب تجربه از اساتید هندبال، تیم را در کنار یک فرد با تجربه به جوانان سپرد. امیدوارم که این نتایج در رده نوجوانان هم تکرار شود و این تیم هم بتواند جهانی شود.

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط