اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2991

گزارش سفرهای استانی رییس فدراسیون هندبال به استان‌های هرمزگان و فارس

فدراسیون هیئت‌ها

شنبه, 09 دی 1402 11:07

رییس فدراسیون هندبال در ادامه سفرهای استانی خود برای بررسی وضعیت هندبال در مناطق مختلف کشور، به هرمزگان و فارس سفر کرد.

گزارش سفرهای استانی رییس فدراسیون هندبال به استان‌های هرمزگان و فارس بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال، برای بررسی وضعیت هندبال و رایزنی با مسئولان هرمزگان برای میزبانی از یک رویداد بین‌المللی هندبال به این استان سفر کرد و در نخستین گام با مهدی دوستی، استاندار این استان، دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدار که مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و حسن آیین جمشید رییس هیات هندبال استان نیز حضور داشتند، با توجه به مذاکرات قبلی و همچنین با استقبال و موافقت استاندار مقرر شد با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات خوب هرمزگان، این استان میزبان یک رویداد بزرگ بین‌المللی هندبال باشد که اطلاعات این رویداد پس از تایید مجوزهای لازم، بزودی اعلام می‌شود. 

پاکدل همچنین در سفر به هرمزگان در تمرینات تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان حضور یافت و از ساناز رجبی، بهار ایزد گشت، آرزو محمدی و زهرا فقیهی بازیکنان تیم ملی هندبال بانوان حاضر در رقابت‌های جهانی دانمارک تجلیل کرد. 

در این مراسم که حسن آئین جمشید رئیس هیات هندبال و محمد احمدی مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس جضور داشتند، محمد کارگران، مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان گفت: بانوان کشورمان نشان داده‌اند همواره توانایی و استعداد بالایی دارند. در رقابت‌های جهانی هندبال فولاد هرمزگان با چهار بازیکن بیشترین نماینده را در تیم ملی داشت و این بازیکنان پرچم کشورمان در میادین بینالمللی را به اهتزاز درآوردند.


    


🔵سفر رییس فدراسیون هندبال به لار

پاکدل در ادامه برنامه کاری خود به شهرستان لار در استان فارس سفر کرد و با دهقان، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهر، دیدار کرد. 

رییس فدراسیون هندبال در این جلسه با تاکید بر توسعه هندبال در استان‌های کشور، با درخواست مسئولان این شهر برای میزبانی از یک تورنمنت بین‌المللی و همچنین برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی هندبال در این شهر موافقت کرد. 

پاکدل در این جلسه از رضا غلامشاهی، رییس هیات هندبال استان فارس، به پاس زحمات و تلاش‌های وی برای رشد و توسعه هندبال تقدیر کرد.  

پاکدل همچنین در ادامه برنامه‌های خود در این سفر، از سالن استاندارد، مجهز و تازه تاسیس «طوبا» و خوابگاه تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان  باشگاه های کشور بازدید کرد و از نزدیک تماشاگر این مسابقات بود. 

وی در ادامه برنامه سفر خود از تمرینات تیم شهید چمران لارستان که در لیگ برتر هندبال بانوان حضور دارد، بازدید و با بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد. 

  

 

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط