اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1889
مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳

کیوان صادقی: مسابقات قهرمانی جهان سبب رونق هرچه بیشتر هندبال خواهد شد / کار سختی در برابر حریفان داریم

تیم‌های ملی

چهارشنبه, 14 دی 1401 14:42

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان با اشاره به گروه‌بندی تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان می‌گوید اسپانیا رقیب بسیار سختی است اما با دو تیم دیگر گروه یعنی شیلی و مونته‌نگرو تقریبا می‌توانیم پایاپای بازی کنیم.

کیوان صادقی: مسابقات قهرمانی جهان سبب رونق هرچه بیشتر هندبال خواهد شد / کار سختی در برابر حریفان داریم بزرگنمایی

کیوان صادقی سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در خصوص وضعیت تیم ملی هندبال ایران جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار کرد: بسیاری از بازیکنانی که در تیم هستند را می‌شناسم و اما طبق سابقه و تجربه‌ای که داریم و با توجه به گروه‌بندی کار بسیار سختی در برابر اسپانیا در پیش داریم اما به نظرم در برابر دو حریف دیگر یعنی شیلی و مونته‌نگروه تقریبا بازی پایاپایی را می‌توانیم به نمایش بگذاریم.

وی افزود: مسابقات قهرمانی جهان با حضور برترین تیم‌های ملی هر قاره برگزار می‌شود و همین هم سبب شده تا این مسابقات ار سطح بسیار بالایی برخوردار باشد. تیم‌‎ها در مسابقات جهانی در سیستم‌های دفاعی از بازیکنان قد بلندی استفاده می‌کنند و شاید در این زمینه کمی دچار فشار باشیم اما از نظر سرعت می‌توانیم جبران کنیم.

سرمربی تیم هندبال گیتی پسند افزود: تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان از چند بازیکن جوان بهره می‌برد که اتفاق خوبی است و به عنوان یک نقطه قوت به شمار می‌آید. برگزاری چند بازی دوستانه پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان نیز به ملی‌پوشان و کادر فنی کمک خواهد کرد تا با آمادگی کامل راهی این رویداد مهم شوند.

صادقی با بیان اینکه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان می‌تواند زمینه‌ساز رونق هرچه بیشتر هندبال باشد، گفت: حضور در مسابقات قهرمانی جهان سبب می‌شود تا هندبال ایران رونق بیشتری بگیرد و انگیزه بیشتری در این رشته پیدا کنند و جوانان با استعداد جذب این رشته ورزشی شوند.

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: کار سختی در قهرمانی جهان داریم اما امیدوارم تیم ملی موفق به کسب نتیجه قابل قبولی در این رویداد شود.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط