اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 799
بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا؛

کیانی: انتظار نداشتیم هند خوب بازی کند/ هماهنگ‌تر از قبل شده‌ایم

گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 29 دی 1400 20:05

بازیکن تیم ملی هندبال ابراز امیدواری کرد تیم ملی با نتیجه عالی و سرگروهی بازی‌های مرحله گروهی را به اتمام برساند.

کیانی: انتظار نداشتیم هند خوب بازی کند/ هماهنگ‌تر از قبل شده‌ایم بزرگنمایی

محمد کیانی بازیکن تیم ملی هندبال پس از پیروزی برابر هند در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: بازی خوبی بود اما آنطور که باید دلچسب نبود و انتظار نداشتیم هند برابر ما به این خوبی بازی کند.


وی افزود: بازیکنان در این بازی بد کار نکردند و سعی کردیم موارد سرمربی را به نحو احسن در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم.


وی گفت: مهمترین بازی ما در مرحله گروهی فردا مقابل عربستان است و امیدوارم امشب بتوانیم به طور کامل ریکاوری کنیم تا فردا پیروزی دلچسبی کسب کنیم. بازیکنان هماهنگ‌تر از قبل شده‌اند و امیدوارم با نتیجه عالی و سرگروهی بازی‌های مرحله گروهی را به اتمام برسانیم.


یادآور می‌شود تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا با نتیجه 29-42 برابر هند به برتری رسید. 


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط