اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1070
مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا

کریمی: اعتماد فدراسیون هندبال را به خوبی پاسخ دادیم

بانوان تیم‌های ملی

دوشنبه, 23 اسفند 1400 10:11

ملی‌پوش هندبال جوانان کشورمان گفت: در هر بازی بهتر از قبل ظاهر شدیم و از تجربه هر بازی به خوبی استفاده کردیم.

کریمی: اعتماد فدراسیون هندبال را به خوبی پاسخ دادیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هانیه کریمی در خصوص برتری برابر ازبکستان در آخرین دیدار تیم ملی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: بازی با ازبکستان آخرین دیدار ما در این دوره از مسابقات بود و خوشبختانه موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.

وی در ادامه افزود: در هر بازی بهتر از قبل بودیم و با تجربه‌تر عمل کردیم و در دیدار پایانی با ازبکستان هم جریان بازی را در دست گرفتیم و از ابتدا از حریف پیش افتادیم و با استفاده از تاکتیک‌هایی که کادر فنی در نظر داشت پیروز شدیم.


کاپیتان تیم ملی هندبال جوانان کشورمان یادآوری کرد: نایب قهرمانی و سهمیه جهانی ما به احتمال زیاد قطعی است حتی شانس قهرمانی هم داریم اما همه چیز بستگی به بازی ازبکستان و قزاقستان دارد و اگر ازبکستان پیروز این دیدار باشد، قهرمان خواهیم شد. تیم خوبی در مسابقات داشتیم که حتی لایق قهرمانی هم هست.


وی در پایان گفت: از فدراسیون هندبال به خاطر اعتمادی که به این تیم داشت تشکر می‌کنم. فدراسیون این فرصت را به ما داد و به مسابقات اعزام شدیم، ما هم پاسخ این اعتماد را دادیم.

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط