اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 906

کرمیان: تمرکزمان را از دست دادیم/ نوین بسیار خوب جنگید

گفت‌و‌گو

پنجشنبه, 28 بهمن 1400 18:42

بازیکن تیم نیروی زمینی شهید شاملی می گوید به دلیل برخورداری از بازیکنان باتجربه تیمش توانسته‌ نتیجه بازی مقابل سپاهان نوین را برگرداند.

کرمیان: تمرکزمان را از دست دادیم/ نوین بسیار خوب جنگید بزرگنمایی

مجتبی کرمیان بازیکن تیم نیروی زمینی شهید شاملی پس از پیروزی برابر سپاهان نوین در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: بازی خوبی بود. البته بخاطر اینکه بعد از چندماه مسابقه رسمی داشتیم کمی بازی از دست تیم خارج شد اما در نهایت توانستیم نتیجه را کسب کنیم. 


وی افزود: بازی قشنگی بود. به تیم خوب سپاهان نوین هم تبریک می‌گویم. بسیار خوب جنگیدند و از هم‌تیمی‌هایم که با تمام وجود تلاش کردند تشکر می‌کنم.


کرمیان ادامه داد: ماهیت هندبال این است که وقتی یک تیم خسته می‌شود تیم مقابل از این فرصت استفاده می‌کند و دقیقا این اتفاق در این بازی افتاد‌. ما در لحظاتی از بازی بخاطر خستگی، تمرکزمان را از دست دادیم ولی به دلیل داشتن بازیکنان باتجربه تیم توانستیم نتیجه را برگردانیم.


لازم به ذکر است نیروی زمینی شهید شاملی کازون با نتیجه 29 بر 27 سپاهان نوین را از پیش رو برداشت. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط