اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 420
رئیس فدراسیون هندبال:

کرسی‌های آسیایی به سود ورزش کشور و توسعه هندبال ایران است

فدراسیون

چهارشنبه, 19 آبان 1400 13:00

رئیس فدراسیون هندبال، عضویت هیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا و همچنین کرسی رئیس توسعه هندبال این فدراسیون را دو کرسی مهم و موثر برای ورزش کشور و هندبال ایران ارزیابی کرد.

کرسی‌های آسیایی به سود ورزش کشور و توسعه هندبال ایران است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا پاکدل اهمیت کرسی‌های بینالمللی که برای ایران بدست آمده است را مورد توجه قرار داد و گفت: کرسی‌های اخیری که در فدراسیون هندبال آسیا بدست آمد، متعلق به ورزش کشور و به سود پیشرفت هندبال ایران است.

عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا افزود: هیات رئیسه فدراسیون‌ها در تمامی تصمیم‌گیری‌های کلان نقش‌آفرینی می‌کنند و نظرات آنها در امور مختلف موثر است.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان ادامه داد: اعضای هیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا در انتخاب کمیته‌ها، تهیه قوانین و دستورالعمل‌ها، کنترل مسائل اداری و تشکیلاتی، بررسی کارکرد ٤٥ عضو فدراسیون هندبال آسیا و همچنین در تعیین بودجه نقش مهمی ایفا می‌کنند.

پاکدل گفت: شکی نیست مسائل کلان هندبال قاره کهن، ابتدا در هیات رئیسه مطرح و سپس تدوین و ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه برای عضویت در هیات رئیسه هندبال آسیا رایزنی و تلاش با هدف پیشرفت ورزش محقق شده است، اظهار داشت: عضویت در هیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا به شخص تعلق ندارد و قطعا متعلق به ورزش ایران و به سود توسعه هندبال کشورمان در آسیا خواهد بود و یک کرسی مهم و موثر محسوب می‌شود.

رئیس فدراسیون هندبال ایران در خصوص انتخاب میترا نوری به عنوان رئیس کمیته توسعه فدراسیون هندبال آسیا گفت: خانم نوری از سال ٢٠١٣ عضو این کمیته بوده که برنامه‌ریزی برای پیشرفت هندبال ٤٥ کشور عضو قاره آسیا از وظایف اصلی آن به شمار می‌رود و این کرسی می‌تواند برای دریافت تجهیزات، امکانات و منابع مالی برای کشور مهم باشد.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط