اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2586
دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان؛

کاپیتان سابق هندبال ایران: نوجوانان ایران نسل طلایی و آینده هندبال ایران هستند/ بازی با سوئد و جزایرفارو ماندگار خواهد بود

گفت‌و‌گو

دوشنبه, 16 مرداد 1402 12:03

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال نتیجه دیدارهای تیم ملی هندبال نوجوانان مقابل سوئد و جزایر فارو در قهرمانی جهان را ماندگار خواند.

کاپیتان سابق هندبال ایران: نوجوانان ایران نسل طلایی و آینده هندبال ایران هستند/ بازی با سوئد و جزایرفارو ماندگار خواهد بود بزرگنمایی

الله‌کرم استکی، کاپیتان سابق تیم ملی هندبال و مربی حال حاضر تیم ملی نوجوانان 1403 درباره عملکرد تیم ملی هندبال نوجوانان در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان گفت: تمام بازی ها را تماشا کردم و از بازی ملی‌پوشان نوجوان لذت بردم و خوشحالم چنین نسل طلایی در هندبال ایران پدید آمده است. 

وی افزود: بعضی از نتایج در تاریخ هندبال ایران ماندگار می‌شود که نتیجه دیدار با سوئد و کامبک ملی‌پوشان در دیدار با جزایر فارو که تیم‌های بسیار خوبی در جهان هندبال است، از این دست مسابقات است. 

استکی خاطر نشان کرد: در حال حاضر که در تیم نوجوانان 1403 به عنوان مربی مشغول هستم واقعا از نزدیک استعدادهای بسیار خوبی را می‌بینم و قول می‌دهم هندبال ایران در آینده باعث افتخار در آسیا و جهان شود. 


وی در پایان گفت: از کسانی که برای این نسل زحمت کشیدند و تلاش کردند چنین نسل طلایی وارد هندبال شود و بدرخشد، تشکر می‌کنم و امیدوارم هم باشگاه‌ها و هم رسانه‌ها از این نسل حمایت بیشتری کنند تا آینده خوبی داشته باشند.


تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط