اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2733
نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو؛

کاپیتان تیم ملی هندبال: به بی تجربگی بازیکنانمان باختیم/ اگر لژیونرها حضور داشتند قطعا کویت را شکست می دادیم

آقایان گفت‌و‌گو

جمعه, 07 مهر 1402 12:14

کاپیتان تیم‌ملی کشورمان شکست مقابل کویت را به دلیل بی تجربگی بازیکنان و عدم حضور بازیکنان لژیونر دانست.

کاپیتان تیم ملی هندبال: به بی تجربگی بازیکنانمان باختیم/ اگر لژیونرها حضور داشتند قطعا کویت را شکست می دادیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجتبی حیدرپور کاپیتان تیم ملی هندبال ایران پس از شکست برابر کویت در مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی گفت: تیم‌ ما متشکل از بازیکنان جوان هست و میانگین سنی آنها بیشتر از ۲۰ سال نیست و این موضوع باعث شد اشتباهات مهلکی داشته باشیم و ضریب اشتباهاتمان بالا برود.


وی افزود: من فکر میکنم ۱۵ تا توپ را خود ما به حریف هديه دادیم  که به ما گل بزند و با این روند طبیعی بود که ما این بازی را می بازیم و همینطور هم شد. متاسفانه جاهایی از بازی چند گل عقب می افتادیم که برای جبران باید انرژی بیشتری صرف می کردیم و همین صرف انرژی باعث شد که آخر بازی از لحاظ بدنی کم بیاریم و متاسفانه نتیجه تساوی رو با شکست عوض کنیم.

حیدرپور اضافه کرد: ما هنوز نا امید نیستیم و باید ببینیم نتیجه بازی کره جنوبی - کویت چی می شود و‌ شاید اتفاقاتی در نتایج بیفتد که ما بتوانیم با تفاضل گل صعود کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت حضور محمدرضا اورعی، پویا نوروزی نژاد و‌ علیرضا موسوی قطعا می توانستیم تیم کویت را شکست دهیم که متاسفانه باشگاه های اورعی و نوروزی نژاد اجازه حضور آنها را ندادند و مصدومیت موسوی هم هنوز بهبود نیافته است.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط