اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3004

کاپیتان تیم ملی هندبال: بازی آسان در قهرمانی آسیا نخواهیم داشت/ هدف نخست ما سرگروهی است

آقایان گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 13 دی 1402 14:44

کاپیتان تیم ملی هندبال ایران جدال با کره‌جنوبی برای صدرنشینی گروه B در قهرمانی آسیا را حائز اهمیت دانست و گفت: البته هیچ بازی در این دوره طبیعتا راحت نیست.

کاپیتان تیم ملی هندبال: بازی آسان در قهرمانی آسیا نخواهیم داشت/ هدف نخست ما سرگروهی است بزرگنمایی

مجتبی حیدرپور، کاپیتان تیم ملی هندبال ایران پیش از عزیمت به روسیه برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه مسکو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: در آخرین اردوی تیم ملی به سر می‌بریم و فردا صبح راهی مسکو می‌شویم. قرار است در تورنمنت چهارجانبه روسیه چند بازی تدارکاتی خوب برگزار کنیم. بعد از این تورنمنت هم مستقیم راهی بحرین می‌شویم.

وی افزود: در اردوی عمان هم چند بازی خوب با تیم ملی این کشور داشتیم. فکر می‌کنم شیوه بازی عمان شبیه تیم‌هایی است که قرار است روبروی آنها در قهرمانی آسیا بازی کنیم. این بازی ها تجربه بسیار خوبی برای ما در مسابقات قهرمانی آسیا بود. 

حیدرپور ادامه داد: در دور گروهی مسابقات قهرمانی آسیا با تیم ملی کره‌جنوبی که یکی از تیم‌های خوب آسیاست، باید برای صدرنشینی مسابقه بدهیم. سرگروهی در این دوره برای ما بسیار حائز اهمیت است البته هیچ بازی در این دوره طبیعتا راحت نیست. امیدوارم ابتدا کره را شکست دهیم تا ببینیم در دور بعد باید با چه تیم‌هایی دیدار کنیم. 

کاپیتان تیم ملی هندبال ایران در پایان درخصوص شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی هندبال نیز گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم. احتمال صعود تیم ملی وجود دارد ولی همان قدر هم صعود سخت است،  اما به هر حال ما با تمام توان می‌جنگیم تا به جام جهانی صعود کنیم.


اخبار مرتبط