اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 212
با حضور سرمربیان تیم های لیگ برتری

کارگاه آموزشی پروفسور فرناندز برگزار شد

فدراسیون آموزش

دوشنبه, 29 شهریور 1400 12:03

کارگاه دانش افزایی پروفسور فرناندز با حضور سرمربیان تیم های لیگ برتری برگزار شد.

کارگاه آموزشی پروفسور فرناندز برگزار شد بزرگنمایی

IRIHF:

کارگاه دانش افزایی پروفسور فرناندز با حضور سرمربیان تیم های لیگ برتری برگزار شد.

صبح امروز، 29 شهریور، کارگاه دانش افزایی پروفسور مانوئل مونتایا فرناندز، سرمربی تیم ملی هندبال، با حضور سرمربیان تیم های لیگ برتری به منظور آشنایی با مباحث هندبال روز جهان برگزار شد.

حمیدرضا عزتی، دبیر فدراسیون هندبال قبل از شروع این کارگاه با تشکر از مانوئل مونتایا فرناندز برای برگزاری این کارگاه، گفت: در این کارگاه دو ساعته آخرین مباحث روز هندبال دنیا در راستای افزایش سطح دانش مربیان لیگ برتری ارائه می شود. 

وی با بیان اینکه مانوئل مونتایا یکی از مدرسان بین المللی هندبال و از تئوریسین های برجسته فدراسیون جهانی است، خطاب به سرمربیان تیم های لیگ برتر بیان داشت: امیدوارم بتوانید در این کارگاه از تجارب ارزنده وی نهایت بهره لازم را ببرید.

لازم به ذکر است فردا، سه شنبه، 30 شهریور، دومین کارگاه دانش افزایی پروفسور فرناندز برای مربیان رده‌های مختلف تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود. 

    

    


کمیته ها

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط