اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2214

چهار انتصاب جدید در فدراسیون هندبال

فدراسیون

دوشنبه, 21 فروردین 1402 17:54

فدراسیون هندبال مدیران جدید کمیته آموزش، ارتباطات و روابط بین‌الملل، پشتیبانی و منابع انسانی و همچنین سرپرست تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی خود را معرفی کرد.

چهار انتصاب جدید در فدراسیون هندبال بزرگنمایی

 عصر امروز در جلسه‌ای با حضور مدیران فدراسیون هندبال، مدیر کمیته آموزش، ارتباطات و روابط بین‌الملل، پشتیبانی و منابع انسانی و همچنین سرپرست تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان فدراسیون هندبال معرفی شدند.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در این جلسه «علی غفاری» را به سمت مدیر کمیته آموزش فدراسیون هندبال منصوب و از زحمات ارزنده «فرید علیمرادی» در مدت ریاست این کمیته تقدیر و تشکر کرد. «علی غفاری» پیش از این دبیر کمیته آموزش و مربیان این فدراسیون بود.

پاکدل همچنین در این جلسه «پژمان نجات پور» را به‌عنوان مدیر کمیته ارتباطات و روابط بین‌الملل معرفی و از زحمات «مرتضی محسن پور» در مدت تصدی پست مدیریت روابط عمومی تقدیر و وی را به سمت مدیر پشتیبانی و منابع انسانی این فدراسیون منصوب کرد.  

همچنین «نصراله خواجه گیری» به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی معرفی شد.


 

اخبار مرتبط