اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1651
باشگاههای زنان آسیا؛برتری سپاهان مقابل نماینده کویت

پیروزی هندبال بانوان سپاهان در دومین دیدار آسیایی

بانوان

یکشنبه, 10 مهر 1401 00:00

تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاههای زنان آسیا موفق به کسب پیروزی شد.

پیروزی هندبال بانوان سپاهان در دومین دیدار آسیایی بزرگنمایی

 بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاههای زنان آسیا به میزبانی قزاقستان را با پیروزی پشت سر گذاشت.


فولاد مبارکه سپاهان ایران که در روز نخست این رقابت ها بازی را به  اِس کی سوگرگلیدرز کره‌جنوبی واگذار کرده بود ، در دومین دیدار با نتیجه ۱۹-۲۱ مقابل القرین کویت به برتری دست یافت.



پنجمین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا از یکم تا نهم اکتبر (۹ لغایت ۱۷ مهرماه) به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار می شود.


نماینده کشورمان فردا دوشنبه یازدهم مهرماه و از ساعت ۱۶ به وقت آلماتی در سومین دیدار خود به مصاف آلاتائو آرولاری به عنوان یکی از دو نماینده کشور میزبان خواهد رفت.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط