اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2766

پیروزی هرمزگان در نبرد فولادی ها/ صدرنشینی بافق در پایان هفته سوم لیگ نوزدهم

بانوان مسابقات

جمعه, 21 مهر 1402 13:58

هفته سوم لیگ نوزدهم با پیروزی بافق و شکست سپاهان به پایان رسید.

پیروزی هرمزگان در نبرد فولادی ها/ صدرنشینی بافق در پایان هفته سوم لیگ نوزدهم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته سوم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های سنگ آهن بافق، زاگرس جنوبی کازرون، نفت و گاز گچساران به پیروزی رسیدند و فولاد سپاهان شکست خورد. 

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته سوم فولادی ها به مصاف هم رفتند جایی که فاطمه محمدخانی به عنوان سرمربی فولاد سپاهان با شاگردان سابق خود در فولاد هرمزگان رو در رو شد. طی این بازی مهیج هرمزگان نیمه نخست را با نتیجه ۱۰- ۱۴ به سود خود خاتمه داد.  نیمه دوم پایاپای پیش رفت اما هرمزگان در اواخر نیمه دوم توانست فاصله امتیازی خوبی ایجاد کند و در نهایت با نتیجه ۲۳-۳۳ میزبان خود را شکست داد تا با دست پر از اصفهان به خانه بازگردد. 

در دیگر دیدار مهم این هفته زاگرس جنوبی کازرون با هدایت خدیجه قانع توانست با دو اختلاف گل و نتیجه ۲۸-۳۰ شهدای رزکان البرز را با شکست بدرقه کند.

سنگ آهن بافق صدرنشین هم کار سختی مقابل شهید چمران لارستان نداشت و طی دو نیمه توانست مهمان خود را شکست دهد. نتیجه این دیدار ۲۱-۳۶ ثبت شد تا بافق با ۶ امتیاز از ۳ بازی و تفاضل گل بهتر از فولاد هرمزگان صدرنشین جدول رده بندی شود.


شاگردان متین نجد سمیعی در نفت و گاز گچساران نیز در دومین دیدار خود در لیگ برتر هندبال در یک بازی برتر و ۱۰ اختلاف گل، سنندج را با نتیجه ۳۶-۲۶ شکست دادند تا آماده دیدارهای هفته چهارم و تقابل با شهدای رزکان البرز شوند.


نتیجه کامل دیدارهای هفته سوم لیگ نوزدهم به این ترتیب است:

سنگ آهن بافق ۳۶ - ۲۱ شهید چمران لارستان

زاگرس جنوبی کازرون ۳۰ - ۲۸ شهدای رزکان البرز

نفت و گاز گچساران ۳۶ - ۲۶ سنندج

فولاد مبارکه سپاهان ۲۳  - ۳۳ فولاد هرمزگان


با پایان مسابقات هفته سوم لیگ برتر هندبال و در جدول رده بندی سنگ آهن بافق و فولاد هرمزگان با ۶ امتیاز و تفاضل گل ۲۹+ و ۲۰+ در جایگاه های اول و دوم جدول رده بندی ایستاده اند.

زاگرس جنوبی کازرون با پیروزی امروز خود ۴ امتیازی شد و بر رده سوم تکیه زد.

تیم های رزکان البرز، نفت و گاز گچساران و سپاهان نیز با ۲ امتیاز در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند. در انتهای جدول رده بندی نیز سنندج و شهید چمران لارستان قرار دارند.


لازم به یادآوری است مسابقات هفته چهارم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان  ۲۸ مهر  برگزار می شود.

مسابقات هندبال نوجوانان دختران

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط