اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3094

پیروزی نسیبه بر دختران آفتاب/ ادامه روند پیروزی‌های رایزکو

بانوان

چهارشنبه, 11 بهمن 1402 13:47

نسیبه تهران از سد دختران آفتاب یزد گذشت.

پیروزی نسیبه بر دختران آفتاب/ ادامه روند پیروزی‌های رایزکو بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، امروز در سومین روز برگزاری مسابقات هندبال دسته یک بانوان دو دیدار برگزار شد که طی آن نسیبه و رایزکو تهران مقابل حریفان خود به برتری رسیدند. 

در بازی‌های امروز نسیبه تهران 22 بر 20 دختران آفتاب یزد را از پیش رو برداشت و رایزکو تهران در ادامه پیروزی‌های خود  31 بر 25  نامی نو اصفهان را شکست داد. 

فردا در چهارمین روز برگزاری این مسابقات دو دیدار برگزار می‌شود که نسیبه تهران با خوشگوار مشهد و دختران آفتاب یزد با نامی نو اصفهان مصاف می‌کند. 

این مسابقات 13 بهمن با معرفی تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی به کار خود پایان می‌دهد. 6 تیم دختران آفتاب یزد، خوشگوار مشهد، نامی نو اصفهان، نسیبه تهران، رایزکو تهران و شهرکرد در گروه «ب» حضور دارند که تیم شهرکرد در این مسابقات شرکت نکرده است. 

لازم به ذکر است مسابقات دور برگشت در گروه «الف» نیز از 18 تا 23 بهمن ماه به میزبانی اسفراین برگزار می‌شود. لوله گستر اسفراین، استقلال قزوین، ستاره ساز تربت حیدریه، آكو كارمانیا كرمان، زنجان و امید آتنای تهران در این گروه حضور دارند. 


لیگ دسته یک بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط