اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2815
نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛

پیروزی مدعیان و ثبت دومین شکست سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر

بانوان مسابقات

جمعه, 05 آبان 1402 13:35

هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان با برد مدعیان و ثبت دومین شکست سپاهان به پایان رسید.

پیروزی مدعیان و ثبت دومین شکست سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته پنجم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید که طی آن فولاد هرمزگان، سنگ‌آهن بافق و زاگرس جنوبی کازرون مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و فولاد مبارکه سپاهان دومین شکست فصل خود را متحمل شد.

صبح امروز فولاد هرمزگان، صدرنشین و پدیده این فصل لیگ برتر، میزبان نماینده سنندج بود که توانست در یک بازی برتر و جذاب با نتیجه ۴۶ بر ۲۸ مقابل حریفش به پیروزی برسد تا پنجمین برد خود در این فصل را جشن بگیرد.

سنگ آهن بافق که مهمان نفت و گاز گچساران بود با دست پر و پیروزی ۳۲ بر ۱۹ به یزد بازگشت. سنگ آهن بافق با این پیروزی ۴ برد و یک باخت از ۵ بازی خود در لیگ را در کارنامه خود ثبت کرد. نفت و گاز گچساران نیز نتوانست مقابل قهرمان فصل گذشته کاری از پیش برد و با این شکست با دو امتیاز در رده ششم باقی بماند.

زاگرس جنوبی کازرون نیز که مقابل تیم هم استانی خود یعنی شهید چمران لارستان به میدان رفته بود توانست حریف خود را ۲۹ بر ۲۱ با شکست بدرقه کند تا با ۸ امتیاز بر رده دوم جدول تکیه زند. نماینده لارستان نیز با این باخت بدون امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

اما در مهمترین دیدار هفته پنجم فولاد مبارکه سپاهان که پذیرای شهدای رزکان البرز بود نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و دومین شکست فصل خود را ثبت کرد. سپاهان هر چند در این دیدار نیمه نخست را با نتیجه ۱۲-۱۳ پیروز شد اما در نیمه دوم شاگردان ناهید رضایی توانستند جریان بازی را در دست گیرند و در نهایت نیز این دیدار را با پیروزی ۲۵ بر ۲۲ به پایان برسانند. با این پیروزی شهدای رزکان البرز به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد و سپاهان بر پله پنجم لیگ ایستاد.

نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان به این شرح است:

نفت و گاز گچساران ۱۹ - ۳۲ سنگ آهن بافق

فولاد هرمزگان ۴۶ - ۲۸ سنندج

فولاد مبارکه سپاهان ۲۲ - ۲۵ شهدای رزکان البرز

زاگرس جنوبی کازرون ۲۹ - ۲۱ شهید چمران لارستان

با پایان دیدارهای هفته پنجم فولاد هرمزگان با ۱۰ امتیاز از ۵ بازی خود بر صدر جدول تکیه زده، زاگرس جنوبی کازرون و سنگ آهن بافق نیز هر کدام با ۸ امتیاز دوم و سوم لیگ هستند.

شهدای رزکان البرز با پیروزی امروز خود برابر سپاهان ۶ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و سپاهان با ۴ امتیاز در رده پنجم لیگ قرار گرفت.

نفت و گاز گچساران با ۲ و شهید چمران لارستان و سنندج نیز بدون امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

لازم به ذکر است مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان به منظور حضور تیم ملی بانوان در رقابت های جهانی دانمارک تعطیل شد و هفته ششم لیگ هشتم دی ماه برگزار می شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط