اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2971
نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛

پیروزی طلایی پوشان در بازی معوقه لیگ برتر هندبال بانوان

بانوان مسابقات

جمعه, 01 دی 1402 12:44

فولاد سپاهان برنده بازی معوقه هفته اول لیگ برتر هندبال بانوان شد.

پیروزی طلایی پوشان در بازی معوقه لیگ برتر هندبال بانوان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صبح امروز در بازی معوقه هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان نفت و گاز گچساران میزبان فولاد سپاهان اصفهان بود که این دیدار را با نتیجه ۲۵ بر ۳۷ به مهمانش واگذار کرد.

شاگردان متین نجد سمیعی در نیمه نخست این دیدار بازی نزدیکی به نمایش گذاشتند طوری که این نیمه با نتیجه مساوی ۱۴-۱۴ به اتمام رسید اما در نیمه دوم ورق برگشت و بازیکنان سپاهان طوفانی آغاز کردند و توانستند اختلاف را بیشتر کنند.

این روند تا انتهای نیمه دوم ادامه داشت و در نهایت طلایی پوشان توانستند ۳۷ بر ۲۵ میزبان را شکست دهند تا با سومین برد خود در لیگ برتر ۶ امتیازی شوند و همچنان پس از فولاد هرمزگان ۱۰ امتیازی صدرنشین، زاگرس جنوبی کازرون، سنگ آهن بافق و شهدای رزکان البرز  در رده پنجم جدول باقی بماند.

نفت و گاز گچساران نیز با چهارمین شکست خود همچنان در رده ششم جدول جای دارد.

لازم به ذکر است لیگ برتر هندبال بانوان از ۸ دی ماه بار دیگر آغاز می شود و ۸ تیم لیگ برتری مسابقات خود را در هفته ششم برگزار می کنند.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط