اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2293

پیروزی شاگردان فخری در نخستین فینال/ بافقی ها گام اول را محکم برداشتند

مسابقات

پنجشنبه, 21 اردیبهشت 1402 16:16

بافق برنده فینال نخست لیگ برتر هندبال شد.

پیروزی شاگردان فخری در نخستین فینال/ بافقی ها گام اول را محکم برداشتند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سنگ‌آهن بافق مرحله نهایی بازی رفت هجدهمین دوره لیگ برتر بانوان را با پیروزی پشت سر گذاشت تا با خیالی آسوده به بازی برگشت فکر کند. 

از ساعت 14 امروز، 21 اردیبهشت، دو تیم شهید شاملی کازرون و سنگ‌آهن بافق در فینال رفت هجدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان به مصاف هم رفتند. در این دیدار که در سالن فدراسیون هندبال برگزار شد، سنگ‌آهن بافق توانست با هماهنگی کامل نیمه نخست را با نتیجه 14-18 به پایان برساند. 

در نیمه دوم نیز این انسجام تداوم یافت. هماهنگی کاملی که بین مینا وطن‌پرست و فاطمه مریخ وجود داشت باعث شد بارها حملات بافق به نتیجه برسد و دروازه حریف باز شود. 

شاملی نیز سعی داشت با تعویض‌های بی‌شمار خود روند حملات بافق را مختل کند اما دفاع خوب و عکس‌العمل‌های هانیه لک در درون دروازه  و دفاع کم نقص بافق باعث شد این تدبیر شاگردان خدیجه قانع به نتیجه‌ای نرسد تا سنگ‌آهن در نهایت با 8 اختلاف گل بازی نخست مرحله نهایی لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور را با نتیجه 28-36 به سود خود ثبت کند. 

لازم به ذکر است فینال برگشت بین دو تیم روز شنبه، 23 اردیبهشت برگزار می‌شود.


لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط