اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 910

پیروزی ذوب آهن مقابل پاس ناجا

مسابقات

پنجشنبه, 28 بهمن 1400 20:39

تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل پاس ناجا قم به پیروزی رسید.

پیروزی ذوب آهن مقابل پاس ناجا بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در چهارچوب رقابت‌های مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور پاس ناجا قم را شکست داد.


شاگردان حمید صادقی شاه‌نشین در نیمه نخست با نتیجه 6-18 به رختکن رفتند و در نیمه دوم نیز با 23 اختلاف امتیاز و نتیجه 13-36 پیروزی یکطرفه‌ای را به نام خود ثبت کردند. 


پیش از این مسابقه نیز صنعت مس کرمان با نتیجه 32 بر 24 ستارگان دشتستان را از پیش رو برداشت و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 29 بر 27 از سد سپاهان نوین گذشت. 


فردا (جمعه) ۲۹ بهمن در دومین روز برگزاری مسابقات مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال دو دیدار برگزار می‌شود که طی آن رعد پدافند آمل با زغال‌سنگ طبس و فولاد سپاهان اصفهان با نفت و گاز گچساران دیدار می‌کند. 


مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور که از امروز (پنجشنبه) آغاز شده است، سوم اسفند به پایان می‌رسد. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط