اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2710
نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو؛

پیروزی درخشان ایران در اولین گام بازی های هانگژو/ مغولستان حرفی برای گفتن نداشت

آقایان تیم‌های ملی

یکشنبه, 02 مهر 1402 09:01

مغولستان حریف سختی برای تیم ملی هندبال ایران نبود.

پیروزی درخشان ایران در اولین گام بازی های هانگژو/ مغولستان حرفی برای گفتن نداشت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال کشورمان صبح امروز در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات بازی های آسیایی مقابل مغولستان به میدان رفت و در یک بازی کاملا برتر توانست حریف خود را با نتیجه ۱۶-۵۰ شکست دهد.

ملی پوشان هندبال ایران در این بازی  کاملا بر بازي و زمین مسلط بودند و توانستند در نیمه نخست با پیروزی ۷-۳۰  به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز هر چند مغولستان اندکی توانست خودی نشان دهد اما ملی پوشان روند خوب خود در نیمه اول را در این نیمه را ادامه دادند و توانستند با ۳۴ اختلاف گل و نتیجه ۱۶- ۵۰ این بازی را از آن خود کند.

لازم به ذکر است تیم‌ملی هندبال کشورمان در دومین بازی خود از ساعت ۱۳:۳۰ فردا به وقت ایران، دوشنبه ۳ مهر، به مصاف تیم قدرتمند ژاپن می رود.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط