اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1075

پیام معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان به مناسبت راهیابی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران به مسابقات جهانی

بانوان تیم‌های ملی

دوشنبه, 23 اسفند 1400 19:46

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، در پیامی موفقیت تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران و راهیابی به رقابت های جهانی را تبریک گفت .

پیام معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان به مناسبت راهیابی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران به مسابقات جهانی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان پس از صعود تیم ملی هندبال بانوان جوانان ایران به رقابت‌های جهانی به شرح زیر است :


بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش دختران ورزشکار ایران در رویدادهای عرصه بین المللی ورزش، نشانهای از اعتلای نقش تاریخ سازی بانوان ایران اسلامی است .

خدا را شاکرم که در استمرار موفقیت های دختران ورزشکار ایران، تیم ملی هندبال جوانان بانوان ایران در مسابقات کسب سهمیه جهانی و‌ با حضور در میدان رقابت، توانمندی های هندبال بانوان کشور در مقابل هند، تایلند و ازبکستان رخ نمایی نمود ‌و سهمیه رقابت های جهانی را در این رده سنی برای هندبال بانوان ایران به ارمغان آوردند.

راهیابی تیم ملی به رقابت های جهانی و کسب جواز رقابت های جهانی توسط تیم ملی جوانان، نوید بخش روزهای بالندگی هندبال بانوان کشور در رویدادهای سال 2022 خواهد بود .

این موفقیت ها را شایسته تقدیر می دانم و راهیابی تیم ملی هندبال بانوان جوانان به رقابت های جهانی را به مسئولان فدراسیون ، کادرفنی و سرپرستی و بازیکنان این تیم تبریک می گویم .

از خداوند متعال سلامتی جامعه ورزش و سربلندی ورزشکاران غیور ایران اسلامی در سال ۱۴۰۱ را آرزومندم .


مریم کاظمی پور

معاون توسعه ورزش بانوان

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط