اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1064

پیام قدردانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال از دختران هندبالیست ایران

بانوان تیم‌های ملی

شنبه, 21 اسفند 1400 19:01

در پی عملکرد موفقیت‌آمیز تیم ملی هندبال جوان دختر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که قزاقستان در حال برگزاری است، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال طی پیامی از بازیکنان و کادر تیم ملی تشکر کرد.

پیام قدردانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال از دختران هندبالیست ایران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، متن پیام دکتر افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال به شرح زیر است:


باسمه تعالی

سلام و درود و خدا قوت به شما دختران غیور ایران زمین و کادر پرتلاش و زحمت کش تیم ملی هندبال جوانان زنان ایران


بسیار خرسندم در سال جاری، اتفاقات میمونی به دست دختران نجیب و عزیزمان برای جامعه ورزش ایران رقم خورده است.

شما عزیزان در بازی های اخیر، عملکرد خوبی از خود نشان داده اید که نشان از توجه و دقت شما به فرامین مربیان و غیرت و شجاعتی است که در میدان به خرج می دهید که به شما دستمریزاد و خداقوت می گویم.

اما کار ما هنوز تمام نشده و بازی بعدی برایمان بسیار سرنوشت ساز و مهم است. امید که با خود باوری و تمرکز در بازی با ازبکستان، با تمام قوا و با انگیزه ای مضاعف پا به میدان گذاشته و با بهره گیری از تمام پتانسیل های خود، پیروز میدان باشید تا به امید حق، مجوز حضور در بازی های جهانی ۲۰۲۲ اسلوانی را در این روزهای نوروزی برای مردم شریف ایران به ارمغان آورید.

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط