اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3303

پیام تسلیت رییس فدراسیون هندبال در پی شهادت رییس جمهور و یاران همراه

فدراسیون

دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 08:28

رئیس فدراسیون هندبال در پیامی شهادت جان‌سوز رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رییس فدراسیون هندبال در پی شهادت رییس جمهور و یاران همراه بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در پیامی درگذشت جانسوز سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران اسلامی، و جمعی از یارانش را تسلیت گفت. 

در متن پیام پاکدل آمده است: شهادت جانسوز یار دیرین رهبری و انقلاب، خادم الرضا در شب منتصب به امام رضا (ع)،  آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (ره) و جمعی از خادمان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر و اندوه خاطر گردید.

آن ذریه پاک حضرت زهرا(س)، عالم پارسا و مجاهد نستوه که عمر با برکت خود را در تاریخ انقلاب اسلامی  در نهادهای مهم قضایی، سیاسی و فرهنگی کشور در خدمت به نظام اسلامی و مردم سپری کرد و خدمات ماندگاری بر جا گذاشت، یقینا در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی برای همیشه باقی خواهد ماند.

به نمایندگی از جامعه بزرگ هندبال این ضایعه عظیم را محضر مقام عظمای ولایت(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم و آحاد مردم شریف ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با اولیای الهی را مسئلت دارم.

علیرضا پاکدل
رئیس فدراسیون هندبال

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط