اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1778

پیام تبریک نایب رئیس بانوان فدراسیون برای درخشش بانوان هندبالیست در قهرمانی آسیا

بانوان

دوشنبه, 07 آذر 1401 14:52

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال طی پیامی صعود بانوان هندبال زنان ایران را به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زنان آسیا و کسب مجوز حضور در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۳ زنان جهان را تبریک گفت.

پیام تبریک نایب رئیس بانوان فدراسیون برای درخشش بانوان هندبالیست در قهرمانی آسیا بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در متن پیام افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال آمده است:

باسمه تعالی

به لطف الهی، با تلاش و همت مجموعه‌ای متعهد و کارآمد، شرایطی فراهم گردید تا باری دیگر، شایستگی‌های هندبال بانوان با حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا، به اثبات رسد.
دختران غیور هندبالیست کشورمان نشان دادند چنانچه مورد توجه و حمایت قرار گیرند ، می‌توان ارزش های والایشان را در بالاترین میادین بین‌المللی به ظهور رسانند و کشور عزیزمان را سرافراز سازند. از سال گذشته تا کنون با خلق فرصت برای دخترانمان برای اولین بار موفق به کسب سهمیه جهانی در تمامی رده‌های سنی بانوان و تصاحب جایگاه‌های اول و دوم آسیا در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان شدیم تا جایی که نوجوانان ما پا را فراتر نهاده و جایگاه شانزدهم جهان را نیز از آن خود کردند. بدون شک این موفقیت ها حاصل وجود استعدادهای برتر، اتخاذ تصمیمات درست و انجام برنامه‌ریزی‌های هدفمندی است که در مسیر رشد و توسعه ورزش هندبال صورت می‌گیرد.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ریاست محترم و سایر همکاران در مجموعه فدراسیون و هیئت‌های استانی هندبال، حمایت‌های ویژه مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، تلاش کادر فنی، بازیکنان و همراهی سایر عزیزان در خانواده بزرگ هندبال، کسب مجوز حضور در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۳ زنان جهان و صعود به مرحله نیمه نهایی را حضور محترم مردم شریف ایران، جامعه ورزش، بالاخص خانواده گرامی هندبال، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط