اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1777

پیام تبریک مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دختران در پی جهانی شدن بانوان هندبالیست ایران

بانوان

دوشنبه, 07 آذر 1401 13:53

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با صدور پیامی درخشش تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق که به نمایندگی از تیم ملی زنان ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت کرده را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دختران در پی جهانی شدن بانوان هندبالیست ایران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجتبی حمیدیان با صدور پیامی صعود تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق به مسابقات جهانی را تبریک گفت و تداوم موفقیت این تیم را در ادامه مسیر خود از خداوند منان خواستار شد.


در متن پیام مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران آمده است:

موفقیت و پیروزی، محصول شیرین تلاش سخت و مسیر دشواری بود که شما دختران و بانوان شهرستان بافق به نمایندگی از کشور عزیزمان ایران طی کردید و در عرصه آسیا درخشیدید. شما بانوان هندبالیست سنگ آهن اتفاقی را رقم زدید تا نام ایران اسلامی و شهر بافق در قاره کهن و جهان بارها و بارها روی زبانها جاری و ساری شود. موفقیت هندبالیستهای بانوان سنگ آهن بافق در صعود به مسابقات جهانی هندبال بانوان جهان نشان از واقعیتهای مهمی دارد که می توان به نقش استعداد و تلاش زنان ایرانی برای نیل به موفقیت از یک طرف و توسعه سرمایه گذاری ورزشی و ضرورت توجه به مسوولیت اجتماعی در بنگاههای بزرگ اقتصادی اشاره کرد. پیروزی های اخیر بانوان ایرانی در هندبال آسیا را به جامعه زنان و مردم ایران تبریک می گویم و از خداوند منان خواستار موفقیت های بیشتر زنان افتخار آفرین و نجیب این سرزمین در عرصه های مختلف هستم.


مجتبی حمیدیان مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران


گفتنی است بانوان هندبالیست ایران در جریان مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور کره جنوبی در حال برگزاری است با 3 پیروزی پیاپی در برابر تیمهای هند، ازبکستان و استرالیا موفق به حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا شدند و سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند.


تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط