اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1077

پیام تبریک سیدمحمد پولادگر برای نایب قهرمانی و صعود تاریخی دختران هندبال به رقابت‌های جهانی

بانوان

دوشنبه, 23 اسفند 1400 22:20

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پیامی کسب نشان تاریخی تیم ملی هندبال دختران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و صعود به رقابت‌های جهانی را تبریک گفت.

پیام تبریک سیدمحمد پولادگر برای نایب قهرمانی و صعود تاریخی دختران هندبال به رقابت‌های جهانی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان متن پیام سیدمحمد پولادگر به این شرح است:


بسیار خرسندم که در سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، تیم ملی دختران هندبال موفق شد در مسابقات قهرمانی جوانان هندبال آسیا فصل جدیدی را در این رشته هیجان انگیز و جذاب گشوده و با کسب مقام نایب قهرمانی و صعود به رقابت‌های جهانی تاریخ‌سازی کرد.


بعد از حضور تیم ملی پسران در جمع چهار تیم برتر آسیا و راهیابی به رقابتهای قهرمانی جهان، اینک دختران شایسته هندبال کشورمان در تداوم موفقیت‌های ملی پوشان این رشته، موفق شدند با پیروزی‌های ارزشمند خود گوشه‌ای از استعداد و پتانسیل بالای خود را در سطح آسیا نشان دهند.


این موفقیتهای ادامه دار بی تردید نشان از برنامه‌ریزی اصولی مسئولین فدراسیون و عزم راسخ تک تک ملی پوشان شایسته تیم ملی هندبال دارد.


اینجانب به یکایک اعضا، کادر فنی و همچنین مسئولین فدراسیون هندبال این موفقیت را تبریک گفته و صمیمانه آرزوی سربلندی و افتخارآفرینی‌های بیش از پیش شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط