اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1774

پیام تبریک رئیس فدراسیون هندبال در پی درخشش بانوان هندبالیست

فدراسیون

یکشنبه, 06 آذر 1401 16:50

رئیس فدراسیون هندبال در پیامی موفقیت و درخشش بانوان هندبالیست ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس فدراسیون هندبال در پی درخشش بانوان هندبالیست بزرگنمایی

در پیام علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال برای درخشش بانوان هندبالیست در رقابتهای قهرمانی آسیا آمده است:


موفقیت و درخشش هندبال ایران در مسابقات قهرمانی زنان آسیا یک بار دیگر کام مردم شریف ایران را شیرین کرد و نشان داد هندبال ایران همچنان به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد. کسب سه پیروزی متوالی و صعود پرافتخار بانوان هندبالیست ایران به مسابقات قهرمانی جهان هشتمین سهمیه جهانی هندبال ایران را طی کمتر از دو سال رقم زد و این رشته ورزشی را در زمره موفق‌ترین رشته‌های ورزشی ایران قرار داد.

بی‌تردید این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد مگر به مدد همراهی و همدلی خانواده بزرگ هندبال ایران که همواره در کنار فدراسیون هندبال زمینه‌ساز سربلندی این رشته شده‌اند.

اینک که هندبال ایران در مسیر افتخار و سربلندی برای ایران عزیز گام برداشته بر خود لازم می‌دانم از حمایت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ‌آهن بافق، اعضای خانواده بزرگ هندبال کشور، اصحاب رسانه و تمامی عزیزانی که در این مدت ما را یاری نمودند تشکر و قدردانی نمایم.

امیدوارم همچنان با همدلی و همراهی حاکم بر خانواده هندبال ایران شاهد موفقیت‌های بیشتر در هندبال کشورمان باشیم و نام هندبال ایران در جهان طنین انداز کنیم.


علیرضا پاکدل


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط