اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 735

پیام تبریک رئیس فدراسیون هندبال به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان

فدراسیون

شنبه, 18 دی 1400 19:45

رئیس فدراسیون هندبال در پیامی انتخاب سید محمد پولادگر را به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس فدراسیون هندبال به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در پیام تبریک علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان آمده است:


برادر ارجمند جناب آقای سید محمد پولادگر


با سلام و احترام

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و یقین دارم سوابق ارزشمند و سال‌ها تجربه درخشان مدیریت جنابعالی در عرصه ورزش کشور همراه با تعلق خاطر به این عرصه، شما را به شخصیتی برازنده تبدیل نموده و اطمینان دارم در آینده‌ای نزدیک ورزش کشور با حضور جنابعالی شاهد اتفاقات درخشان‌تری خواهد بود.

بی تردید مدیریت اثربخش و توانمند، توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی و همفکری همه نیروهای متخصص و متعهد و بهره‌برداری از تجربیات گذشته موجبات ارتقای ورزش قهرمانی کشور را فراهم می‌نماید.

از درگاه ایزدمنان مزید توفیقات، خدمتی سرشار از شور، نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی و تحقق اهداف ورزش کشور را مسئلت دارم.


علیرضا پاکدل


گفتنی است دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان طی حکمی سید محمد پولادگر را به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط