اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1938

پویا نوروزی‌نژاد: کار سختی در مرحله بعدی مسابقات جهانی پیش‌رو داریم / تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد

تیم‌های ملی

سه شنبه, 27 دی 1401 18:28

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان، پیش از دیدار مقابل تیم اسلوونی در مرحله نهایی مسابقا قهرمانی جهان 203 در رابطه با این رقابت‌ها می‌گوید در مرحله بعدی کار برای ما سخت‌تر هم هست، ما باید مقابل تیم‌هایی بازی کنیم که همه مدعی مدال و بسیار باتجربه هستند.

پویا نوروزی‌نژاد: کار سختی در مرحله بعدی مسابقات جهانی پیش‌رو داریم / تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد بزرگنمایی

پویا نوروزی‌نژاد بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، پیش از دیدار مقابل تیم اسلوونی در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جهان 203 در رابطه با این رقابت‌ها اظهار کرد: خوشحالم که به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی جهان صعود کردیم. مقابل شیلی بازی سختی داشتیم اما خداراشکر پیروز شدیم. در بازی بعدی مقابل مونته‌نگرو و اسپانیا که دو تیم باتجربه و مدعی هستند، نتیجه را واگذار کردیم.
نوروزی‌نژاد ادامه داد: خداراشکر توانستیم با دومین حضور خود در مسابقات جهانی به مرحله نهایی صعود کنیم. اولین بار است که این اتفاق در هندبال ایران می‌افتد. باید به خاطر این صعود به جامعه هندبال ایران تبریک گفت.

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در پایان عنوان کرد: در مرحله بعدی کار برای ما سخت‌تر هم هست، ما باید مقابل تیم‌هایی بازی کنیم که همه مدعی مدال و بسیار باتجربه هستند. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بهترین نتیجه را کسب کنیم.



تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط