اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2124

پولادگر: هندبال جزو فدراسیون ارزشمند کشور است / افتخارات هندبال بسیار چشم‌گیر است

فدراسیون

چهارشنبه, 10 اسفند 1401 12:58

معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید افتخارات هندبال ایران سبب شده تا فدراسیون هندبال جزو فدراسیون‌های برتر و ارزشمند برای وزارت ورزش و جوانان باشد.

پولادگر: هندبال جزو فدراسیون ارزشمند کشور است / افتخارات هندبال بسیار چشم‌گیر است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سید محمد پولادگر معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم اسماعیل احمدی خاطر نشان کرد: زنده‌یاد احمدی یکی از اعضای پرتلاش و خدوم وزارت ورزش و جوانان بودند و منشا خدمات زیادی در کشور بودند.


وی افزود: فدراسیون هندبال جزو فدراسیون‌های ارزشمند برای وزارت ورزش و جوانان است و خوشحالم که مجددا شاهد حضور جناب آقای علیرضا پاکدل در راس فدراسیون هستیم و امیدوارم این روند رو به رشد در هندبال ایران همچنان ادامه داشته باشد.


پولادگر با بیان اینکه موفقیت‌های هندبال در بخش بانوان بسیار چشم‌گیر و حائز اهمیت بوده، گفت: همه نسبت به موفقیت‌های چشم‌گیر هندبال کشور به ویژه در بخش بانوان آگاه هستیم، در رشته‌های توپی کمتر به چنین موفقیت‌هایی دست یافته بودیم و این اتفاقات خوب برای آینده هندبال امیدوار کننده است.


معاون وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در بخش پایه نیز اتفاقات بسیار خوبی در هندبال کشور رخ داده و با توجه به درخشش‌های تیم‌های رده‌های پایه و اقداماتی که در حوزه استعدادیابی انجام شده، ما یک نسل طلایی در راه کسب عناوین بین‌المللی و افتخارآفرینی در هندبال در پیش داریم.


وی با اشار به افزایش توقعات از هندبال کشور خاطر نشان کرد: با موفقیت‌های اخیری که بدست آمده، سطح توقع از هندبال کشور در رویدادهای بین‌المللی به خصوص برای بازی‌های آسیایی بیشتر شده است. امیدوارم با رای قاطعی که امروز به جناب آقای پاکدل داده شد بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم، به ویژه اینکه در بخش پایه هم توانسته‌ایم عناوین جهانی کسب کنیم و این عناوین بسیار ارزشمند است و امیدوارم شاهد تکرار چنینی اتفاقاتی باشیم. البته اتفاقات رخ داده در هندبال نشان از آن دارد که در استان‌ها شاهد پویایی و تلاش بسیار هستیم.


معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان به فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌های پایه اشاره کرد و گفت: رشد قابل توجه آکادمی‌ها و مدارس هندبال بسیار خوشحال‌کننده و امیدوارکننده است. دارا بودن حدود یکصد مدرسه هندبال بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم ثمرات این اتقاقات را بزودی در عرصه‌های مختلف شاهد باشیم.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط