اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1637

پایان مسابقات هندبال نوجوانان منطقه ۵ پسر با قهرمانی نماینده اصفهان

فدراسیون هیئت‌ها

یکشنبه, 20 شهریور 1401 16:38

نماینده اصفهان قهرمان رقابت‌های هندبال نوجوانان پسر منطقه پنج کشور شد.

پایان مسابقات هندبال نوجوانان منطقه ۵ پسر با قهرمانی نماینده اصفهان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسيون هندبال و به نقل از روابط عمومی هیئت هندبال استان لرستان، علی دهقانی رئیس هیئت هندبال استان لرستان در مورد برگزاری مسابقات نوجوانان منطقه ۵ کشور اظهار کرد: این مسابقات با شرکت تیم‌های لرستان، اصفهان و چهار محال بختیاری به میزبانی استان لرستان در مجموعه ورزشی شهید چاغروند خرم آباد برگزار شد.


وی افزود: در روز نخست نماينده خرم آباد به مصاف هیئت هندبال استان اصفهان رفت و میزبان ۲۵ بر ۴۰ مغلوب نماینده استان اصفهان شد. در بازی دوم نماینده لرستان به مصاف چهارمحال بختیاری رفت که این دیدار نیز با پیروزی چهارمحال بختیاری خاتمه یافت.


دهقانی خاطر نشان کرد: در دیدار فینال تیم های اصفهان و چهارمحال بختیاری در سالن شهید چاغروند خرم آباد مقابل هم صف آرایی کردند که نماینده استان اصفهان توانست نماینده چهارمحال بختیاری را شکست دهد و عنوان قهرمانی رقابت‌های هندبال نوجوانان پسر منطقه پنج کشور را از آن خود کند.


بدین ترتیب نمايندگان استان‌های اصفهان و چهارمحال بختیاری به عنوان نمایندگان منطقه پنج کشور به مرحله اصلی رقابت‌های نوجوانان قهرمانی کشور راه پیدا کردند. 

مسابقات هندبال مناطق کشور در ۸ منطق برگزار می‌شود و از هر منطقه ۲ تیم به مرحله بعدی صعود خواهد کرد‌.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط