اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3479

پایان دور مقدماتی لیگ برتر هندبال ساحلی با صدرنشینی نماینده کیش در منطقه جنوب

آقایان هیئت‌ها

دوشنبه, 29 مرداد 1403 10:06

مسابقات مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال ساحلی منطقه جنوب با صدرنشینی هتلداری فرزاد کیش به پایان رسید.

پایان دور مقدماتی لیگ برتر هندبال ساحلی با صدرنشینی نماینده کیش در منطقه جنوب بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در آخرین شب از برگزاری مرحله مقدماتی در دور برگشت لیگ برتر هندبال ساحلی در منطقه جنوب 3 دیدار برگزار شد که که طی آن هتلداری فرزاد کیش با کسب یک پیروزی دیگر توانست به‌عنوان صدرنشین از این منطقه به دور نهایی صعود کند. 

در دومین و آخرین شب از مسابقات دور برگشت این نتایج به دست آمد:

کالنگ بندرعباس 2  -شهید شعبانی فجر کنگان 1

کالنگ بندرعباس 1 - آراتایل اصفهان 2

شهید شعبانی فجر کنگان 0 - هتلداری فرزاد کیش 2


با این نتایج و در مجموع دو دور رفت و برگشت تیم هتلداری فرزاد کیش با 8 امتیاز به‌عنوان صدرنشین به دور نهایی صعود کرد. تیم‌های کالنگ بندرعباس و آراتایل اصفهان با 6 و شهید شعبانی فجر کنگان نیز با 4 امتیاز به‌عنوان تیم‌های دوم تا چهارم به دور نهایی راه یافتند.  

همچنین از منطقه شمال نیز 4 تیم شهرداری بندر انزلی، مازندران، ستارگان و نیروی زمینی شهرری راهی دور نهایی شده‌اند.

بنابراین در دور نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی تیم‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند به این صورت که تیم اول منطقه شمال با تیم چهارم منطقه جنوب، تیم دوم منطقه شمال با تیم سوم منطقه جنوب، تیم سوم منطقه شمال با تیم دوم منطقه جنوب و تیم چهارم منطقه شمال با تیم اول منطقه جنوب دیدار می‌کنند. 

براین اساس شهرداری بندرانزلی با شهید شعبانی فجر کنگان، مازندران با آراتایل اصفهان، ستارگان با کالنگ بندرعباس و نیروی زمینی شهرری با هتلداری فرزاد کیش مصاف می‌کند. سپس شهرداری بندر انزلی با کالنگ بندرعباس، هتلداری فرزاد کیش با مازندران، ستارگان با شهید شعبانی فجر کنگان و آراتایل اصفهان با نیروی زمینی شهرری دیدار می‌کند. سپس با احتساب امتیازات چهار تیم در این مرحله برای رده‌های چهارم تا هشتم دیدار می‌کنند و چهار تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی راه می‌یابند.

لازم به ذکر است امتیازات مرحله مقدماتی در مرحله نهایی نیز محاسبه و تیم‌هایی که در محله مقدماتی با یکدیگر بازی کرده‌اند در مرحله نهایی با هم بازی نمی‌کنند.

مرحله نهایی نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی 7 شهریور برگزار خواهد شد. میزبان این مرحله بزودی معرفی می‌شود. 


لیگ برتر هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط