اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2640

پایان اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال درصربستان/ پیروزی شاگردان وویو در آخرین بازی دوستانه

تیم‌های ملی

سه شنبه, 31 مرداد 1402 09:43

اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال مردان ایران در صربستان با برگزاری آخرین دیدار دوستانه به پایان رسید.

پایان اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال درصربستان/ پیروزی شاگردان وویو در آخرین بازی دوستانه بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، ملی‌پوشان هندبال ایران در آخرین دیدار دوستانه خود در اردوی صربستان مقابل تیم پرولتر به میدان رفتند و با نتیجه 22-32 مقابل این تیم به برتری رسیدند. با این پیروزی اردوی ملی‌پوشان هندبال ایران در صربستان به پایان رسید. 

پیش از این ملی‌پوشان در سه بازی دوستانه قبلی خود در این اردو مقابل دوبوار اسلوونی به پیروزی رسیدند اما نتیجه دیدار مقابل پارتیزان بلگراد و متالوپلاستیکا را واگذار کردند. 

بازیکنان و اعضای تیم ملی هندبال امروز صربستان را ترک و فردا، چهارشنبه یکم شهریور ماه، ساعت 14:30 دقیقه به وطن بازمی‌گردنند.  

لازم به ذکر است ملی‌پوشان هندبال ایران خود را برای حضور موفق در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌کنند و در همین راستا با حمایت فدراسیون هندبال، اردوی 20 روزه‌ای را در صربستان پشت سر گذاشتند که تمرینات تخصصی بدنسازی و آمادگی جسمانی، تمرینات تاکتیکی و تکنیکی و همچنین 4 بازی دوستانه با تیمهای باشگاهی صربستان و اسلوونی خروجی این اردوی تدارکاتی بود.

بازیکنان پس از بازگشت از صربستان جهت حضور در لیگ برتر هندبال کشور در اختیار تیمهایشان قرار می‌گیرند و سپس 10 روز قبل از آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو در آخرین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران شرکت خواهند کرد.

تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در گروه D  با تیم‌های عربستان، مغولستان و ژاپن همگروه است.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط