اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2025
مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات آکادمی‌های هندبال

پاکدل: فعالیت آکادمی‌های هندبال یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون است / آینده‌نگری و سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی رده‌سنی پایه داریم

فدراسیون

جمعه, 14 بهمن 1401 12:55

اولین دوره مسابقات آکادمی‌های هندبال کشور با برگزاری مراسم افتتاحیه به صورت رسمی آغاز شد.

پاکدل: فعالیت آکادمی‌های هندبال یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون است / آینده‌نگری و سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی رده‌سنی پایه داریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات آکادمی‌های هندبال کشور با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر درباره برگزاری این مسابقات اظهار کرد: در راستای برنامه‌های فدراسیون برای رده سنی پایه و البته آینده‌نگری برای هندبال کشور تلاش کردیم تا آکادمی‌های هندبال را فعال کنیم و در ادامه بتوانیم مسابقات این بخش را برگزار کنیم و امروز بسیار خرسندیم که اولین دوره مسابقات آکادمی‌های هندبال کشور را آغاز می‌کنیم.


وی افزود: در رقابت‌های نوجوانان پسر قهرمانی کشور شاهد مسابقات جذاب بودیم و حالا با افتخار می‌توانیم بگوییم یک نسل طلایی در هندبال پایه کشور داریم. نوجوانان ملی‌پوش ایران که چندی پیش نایب قهرمان آسیا شدند و مطمئن باشید یک‌ نمایش زیبا از این تیم نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان هم خواهیم دید.


پاکدل در ادامه ضمن قدردانی از راه‌اندازی آکادمی‌های هندبال از سوی باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: تلاش‌های زیادی برای فعال نمودن آکادمی‌های هندبال در سال‌های اخیر شد و خوشبختانه بسیاری از باشگاه‌‌ها در این زمینه همراهی داشتند و در بخش پایه آکادمی‌های خود را نیز فعال کردند. باید در این باره قدردانی کنم از باشگاه‌هایی که دلسوز هندبال کشور هستند و برای این رشته دغدغه دارند و البته از مربیانی که در رده سنی پایه فعالیت می‌کنند نیز تشکر ویژه‌ای دارم.


رئیس فدراسیون هندبال با ابراز امیدواری نسبت به تداوم موفقیت‌هایی هندبال کشور، گفت: به لطف همدلی خوبی که در خانواده بزرگ هندبال کشور وجود دارد، امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم هندبال کشور را بیش از پیش موفقیت نماییم. 


پاکدل در پایان از میزبانی هیئت هندبال استان اصفهان و باشگاه‌های این استان از اولین دوره مسابقات آکادمی‌های هندبال کشور قدردانی نمود.


در این مراسم همچنین از جسن افتخاری ریاست هندبال استان اصفهان با پاس تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه هندبال کشور از سوی ریاست فدراسیون قدردانی به عمل آمد.


مراسم آغازین مسابقات آکادمی‌های هندبال کشور با رژه تیم‌های حاضر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نخستین دوره مسابقات آکادمی‌های هندبال پسر کشور از امروز (جمعه) به میزبانی استان اصفهان آغاز شد.


در نخستین دوره مسابقات آکادمی‌های هندبال کشور تیم‌های آکادمی‌های سپاهان اصفهان، سنگ آهن بافق، سپاهان نوین اصفهان، بوشهر پارس، گیتی پسند اصفهان، پیشگامان اصفهان، شهید چمران لارستان، ذوب آهن اصفهان، زغال سنگ پرورده طبس، صنعت مس کرمان، فراز بام خائیز دهدشت، مهرپویان شهرکرد، خیبر اراک و ثامن الحجج اراک حضور دارند.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط