اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 379
سفر استانی رئیس فدراسیون هندبال به خوزستان؛

پاکدل: فعال شدن هیات هندبال اهواز ضروری است/ جهت رفع مشکلات هندبال استان با مسئولین مختلف رایزنی کردم

فدراسیون هیئت‌ها

چهارشنبه, 12 آبان 1400 11:24

رئیس فدراسیون هندبال درخصوص دستاورهای سفر به خوزستان گفت: خوزستان یکی از مهدهای هندبال کشورمان در سال های گذشته بود و همیشه در رده پایه دارای بازیکنان خوب و مستعدی بوده است.

پاکدل:  فعال شدن هیات هندبال اهواز ضروری است/ جهت رفع مشکلات هندبال استان با مسئولین مختلف رایزنی کردم بزرگنمایی

IRIHF:

علیرضا پاکدل افزود: چندین شهر استان از جمله بهبهان، ماهشهر و امیدیه دارای تیم های مدعی در مسابقات قهرمانی کشور بودند که حتی در مقاطعی تیم های بسیار خوبی در سطح لیگ های یک و برتر داشتند اما متاسفانه علی رغم پتانسیل هایی که در استان هست، این ظرفیت ها به دلیل نبود اسپانسر مغفول مانده است به عنوان مثال در سال گذشته تیم پرسپولیس بهبهان در لیگ برتر آقایان حضور داشت و عملکردش خوب بود ولی امسال به دلیل نداشتن اسپانسر مالی حضورش در لیگ متنفی شد.

وی ادامه داد: از موانع و مشکلات اساسی هندبال استان عدم اسپانسرهای مالی است که در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان، سردار خادم سیدالشهدا، این مساله و دیگر مشکلات هندبال استان مطرح شد و این عزیزان از پیگیری های فدراسیون در جهت رفع مشکلات هندبال استان ابراز خرسندی کردند و هرکدام قول حمایت های بیشتر از هندبال را دادند. 

پاکدل افزود: با مساعدت و همراهی مدیرکل ورزش و جوانان تا چند هفته آینده سالنی برای خانه هندبال  در کلانشهر اهواز در اختیار هیات هندبال استان قرار خواهد گرفت. همچنین سردار خادم سیدالشهدا جهت رفع مشکلات مالی و اسپانسر قول مساعد داده و قرار شد جلسه ای با مدیران باشگاه فولاد و اسپانسرهای مالی دیگر در روز های آتی جهت حل مشکل اسپانسرینگ هندبال خوزستان برگزار کنند. 

همچنین طی دیدار با مهندس گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در این خصوص صحبت های خوبی کردیم و وی نیز قول مساعد داد که جهت رفع این مشکل نهایت همکاری را داشته باشد. 

پاکدل با اشاره به اینکه خوزستان پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد، عنوان کرد: کجباف، رئیس هیات جوان و تلاشگر هندبال استان در بحث زیرساخت ها تلاش های خوبی داشته اما یکی دیگر از مشکلاتی که وجود دارد، این است که هیات هندبال کلانشهر اهواز فعال نیست و همین امر یک مشکل بزرگ است که باید هر چه زودتر برطرف شود. فعال شدن این هیات یک ضرورت است زیرا اگر در مرکز استان هندبال فعال نباشد، دستاوردهای کلان رقم نخواهد خورد.

پاکدل در پایان گفت: سفر به خوزستان با وجود فشردگی برنامه ها سفر خوبی بود و علاوه بر جلسات توانستیم در دو شهرستان باوی و شوشتر و اردوی تیم ملی حضور یابیم و جهت رفع مشکلات استان از نزدیک با مسئولین مختلف رایزنی کنیم که امیدواریم آقای کجباف تا حصول نتیجه و رفع کامل مشکلات پیگیری های لازم را داشته باشند.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط