اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2683

پاکدل در اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان: برای موفقیت در هانگژو همدل و هم قسم می شویم

آقایان فدراسیون

سه شنبه, 21 شهریور 1402 20:38

رییس فدراسیون هندبال در اردوی تیم ملی مردان قبل از اعزام به هانگژو حضور پیدا کرد.

پاکدل در اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان: برای موفقیت در هانگژو همدل و هم قسم می شویم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال با حضور  در نخستین روز از اردوی تیم ملی هندبال مردان کشورمان ضمن تشکر از زحمات همه ملی پوشان اظهار داشت: هندبال به واسطه تلاش همه شماست که در حال حاضر می درخشد.

وی در ادامه افزود: مسابقات بازی های آسیایی هانگژو برای ما بسیار مهم هست و ما باید در این مسابقات موفق ظاهر شویم. مدال هانگژو برای ما بسیار مهم هست و‌ من مطمئنم بهترین عملکرد را خواهید داشت.

پاکدل بیان داشت: من به جایی قول مدال نداده ام و با وجود اینکه کار سختی پیش روی داریم‌ ولی قطعا تمام تلاشمان را باید بکنیم تا برای کشورمان در بازی های آسیایی افتخار آفرینی کنیم. در واقع ما هر جا یکدل بودیم و تمرکز داشتیم و تلاش جانانه کردیم، موفق شدیم.

وی افزود: امسال سال پرترافیکی داریم و بعد از بازیهای آسیایی باید در انتخابی المپیک‌ و‌ قهرمانی آسیا (انتخابی قهرمانی جهان) بازی کنیم و‌ کارمان در ادامه هم سخت خواهد بود اما همه ما شرایط سخت را تجربه کردیم و‌ باید باز هم تلاش کنیم.

در پایان، بازیکنان همراه با رییس فدراسیون هم قسم شدند که نهابت تلاششان برای موفقیت در بازی های آسیایی هانگژو  خواهند کرد.

در این دیدار ایرج رضایی رییس سازمان تیم های ملی و علی اکبر خوشنویس زارچ دبیر کل فدراسیون هندبال، پاکدل را همراهی نمودند.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط