اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 154

پاکدل: بوشهر یکی از قطب های هندبال کشور است/ یک پایگاه استعدادیابی و قهرمانی به بوشهر واگذار شد

فدراسیون

چهارشنبه, 10 شهریور 1400 13:59

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان بوشهر که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه این استان یکی از قطب های هندبال کشور است، گفت: در بخش ساحلی نیز استان بوشهر یکی از پایگاه های اصلی فدراسیون هندبال است.

پاکدل: بوشهر یکی از قطب های هندبال کشور است/ یک پایگاه استعدادیابی و قهرمانی به بوشهر واگذار شد بزرگنمایی

IRIHF:

رئیس فدراسیون هندبال بوشهر را یکی از قطب های هندبال کشور و یکی از پایگاه های اصلی فدراسیون هندبال در بخش ساحلی دانست. 

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان بوشهر که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه این استان یکی از قطب های هندبال کشور است، گفت: در بخش ساحلی نیز استان بوشهر یکی از پایگاه های اصلی فدراسیون هندبال است.

پاکدل ادامه داد: 8 پایگاه استعدادیابی و قهرمانی در رشته هندبال در کشور راه اندازی شده است که یکی از این پایگاه ها در بخش سالنی به استان بوشهر واگذار شده است.

وی افزود: همچنین با توجه به درخواست اداره کل ورزش و جوانان و هیات هندبال استان، پایگاه ملی منطقه جنوب کشور طی تفاهمنامه ای با اداره کل ورزش و جوانان، به استان بوشهر واگذار خواهد شد.

پاکدل در ادامه صحبت های خود با اشاره به برگزاری لیگ برتر و نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی اضافه کرد: مرحله دوم لیگ برتر با حضور 10 تیم از 28 شهریور ماه بصورت متمر کز در تالار فدراسیون هندبال آغاز و پس از این رقابت ها نخستین مرحله اردوی تیم ملی هندبال زیرنظر «مانوئل موتایا فرناندز» سرمربی اسپانیایی تیم ملی برگزار شد. تیم ملی خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخابی مسابقات جهانی که دی ماه امسال به میزبانی تهران برگزار می شود، آماده می کند. 

 وی همچنین درباره شرایط تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان کشورمان نیز گفت: این تیم  در 10 روز آینده برای کسب سهمیه مسابقات جهانی به مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در کشور اردن اعزام خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این جلسه با اشاره به زیرساخت های استان در بخش ساحلی گفت: با توجه به فراهم بودن بستر لازم برای هندبال در این استان، این رشته می تواند در بعد قهرمانی موفقیت های خوبی را بدست بیاورد ضمن اینکه تاکنون نیز این گونه بوده است.

احمد بهروزیان فرد به زیرساخت ورزشی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: هر 18 روز یکبار یک پروژه ورزشی در استان بوشهر به بهره برداری رسید که این مهم نقش اساسی برای ورزش استان در بعد قهرمانی داشته است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته به تیم ستارگان دشتستان، نماینده استان در لیگ برتر، کمک های خوبی شد و امسال نیز این حمایت ها ادامه خواهد داشت.

وی در پایان بیان داشت: با توجه به پیشنهاد فدراسیون هندبال در زمینه واگذاری پایگاه استعدادیابی ملی جنوب کشور به استان بوشهر، تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای این پایگاه فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است صبح امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیات هندبال بوشهر که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون هندبال و اعضای مجمع برگزار شد، غلامحسین نیکویی رئیس پیشین این هیات با 14 رای اعضای مجمع به مدت 4 سال دیگر در سمت خود ابقا شد.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط