اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3267
برگزاری مجمع انتخاباتی هیات هندبال سیستان و بلوچستان با حضور پاکدل

«پارسه» رییس شد

هیئت‌ها

دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 11:45

عابد پارسه به عنوان رئیس هیات هندبال استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

«پارسه» رییس شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجمع انتخاباتی هیات هندبال سیستان و بلوچستان با حضور علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال، و دکتر عباس شیبک، مدیر کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد و نهایتا «عابد پارسه» با رای اعتماد حداکثری اعضا مجمع برای ۴ سال آینده کرسی ریاست هندبال این استان قهرمان خیز را عهده دار شد.

لازم به ذکر است در پایان این مجمع که با استقبال حداکثری اعضا رای دهنده برگزار شد، عابد پارسه موفق شد با کسب ۱۶ رای به عنوان رییس هیات هندبال این استان برگزیده شود.

گفتنی است، بلافاصله پس از انتخاب رییس هیات هندبال استان سیستان و بلوچستان، پارسه با برگزاری رای‌گیری اعضای هیات رییسه خود را نیز معرفی و از مجمع رای اعتماد آنها را گرفت. بر همین اساس، به ترتیب مهتاب نجفی با ۱۱ رای نایب رییس شد. هادی حسنی با ۱۶ رای به عنوان خزانه دار برگزیده شد. غلامرضا حاضر، رضا محمدی آویزی و فرهاد سپاهی به ترتیب با کسب آرای 16, 14 و 14 به عنوان اعضای هیات رییسه انتخاب شدند و نهایتا اسماعیل مقیمی نیز با کسب 16 رای ماخوذه در قامت بازرس قرار است در خدمت هیات رییسه و مجموعه مدیریتی جدید هیات استان سیستان و بلوچستان باشد.

  

  
اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط