اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2659

پارسایی: دروازه‌بان با تجربه حریف و کم تجربگی بازیکنان جوان ما دلیل شکست در بازی اول لیگ بود

آقایان گفت‌و‌گو مسابقات

دوشنبه, 13 شهریور 1402 21:02

مربی تیم فرازبام خائیز دهدشت عملکرد خوب دروازه‌بان حریف و همچنین کم تجربگی بازیکنانش را دلیل اصلی شکست امروز تیمش مقابل نماینده خرم‌آباد دانست.

پارسایی: دروازه‌بان با تجربه حریف و کم تجربگی بازیکنان جوان ما دلیل شکست در بازی اول لیگ بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجید پارسایی، مربی تیم فرازبام خائیز دهدشت پس از شکست مقابل پلمیر خلیج فارس خرم‌آباد در هفته نخست لیگ برتر هندبال گفت: آن چه که در دستور کار دشتیم در زمین پیاده شد اما بازیکنانم کم‌تجربه هستند.

وی افزود: طبیعی بود که سنگربان تیم پلیمر یعنی محمد سیاوشی امروز خوب کار کرد و اگر بازیکنانم تجربه بیشتری داشتند و قدر فرصت ها را می‌دانستند، نتایج بهتری می‌گرفتیم.

پارسایی در پایان گفت: از شاگردانم راضی هستم و امیدوارم در بازی های بعد شرایط بهتری رقم بزنیم.

لازم به ذکر است فرازبام خائیز دهدشت در نخستین بازی خود از رقابت‌های لیگ برتر هندبال با نتیجه 36-41 برابر پلیمر خلیج فارس خرم اباد شکست را پذیرا شد.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط