اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2834

پارسایی: تعطیلی لیگ فرصتی خوب برای هماهنگی بیشتر تیم‌ها بود/ بازی سختی با گیتی‌پسند خواهیم داشت

آقایان گفت‌و‌گو مسابقات

یکشنبه, 14 آبان 1402 11:32

سرمربی تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت گفت: وقفه 50 روزه لیگ برتر به تیم‌ها کمک کرد به هماهنگی خوبی برسند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

پارسایی: تعطیلی لیگ فرصتی خوب برای هماهنگی بیشتر تیم‌ها بود/ بازی سختی با گیتی‌پسند خواهیم داشت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجید پارسایی، سرمربی تیم فرازبام خاییز دهدشت پیش از مسابقه با گیتی‌پسند در لیگ برتر هندبال گفت: در حال آماده سازی تیم برای شروع مجدد لیگ پس از تقریبا وقفه 50 روزه هستیم و طبیعی است تیم‌ها در این فاصله در تمرینات به یک هماهنگی خوب رسیدند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. 

وی افزود: شاکله اصلی تیم ما تیم ملی جوانان و نوجوانان است و انتظار داریم بازیکنان تیم با هماهنگی بهتری هندبال بازی کنند و فرامین کادرفنی را در زمین پیاده کنند. 

سرمربی تیم فرازبام خاییز دهدشت ادامه داد: فارغ از هر نتیجه‌ای امیدوارم بازی با گیتی‌پسند که تیم خوبی است و تیم هماهنگی نشان داده، خوب از کار دربیاید و طبیعتا بازی خوبی را شاهد باشیم. 

لازم به ذکر است بازی دو تیم گیتی پسند اصفهان و فرازبام خاییز دهدشت از هفته سوم لیگ برتر فردا از ساعت 16:15 آغاز می‌شود. 



لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط