اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2738
نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو؛

وویوویچ: اکنون باید تمرکز خود را روی بازی با کره جنوبی بگذاریم

آقایان گفت‌و‌گو

شنبه, 08 مهر 1402 11:48

سرمربی تیم ملی هندبال خوب بودن در یک نیمه را برای بردن کافی ندانست و گفت: هنوز شانس داریم.

وویوویچ: اکنون باید تمرکز خود را روی بازی با کره جنوبی بگذاریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال در خصوص عملکرد تیم ملی در بازی امروز برابر بحرین که با شکست ایران همراه بود، گفت: با وجود اینکه در نیمه اول خوب بودیم اما این موضوع برای بردن کافی نیست چرا که بازی ۶٠ دقیقه است.

وی افزود: مانند همه بازی‌های مان در هانگژو و پیشتر ما اشتباه فنی زیادی مرتکب شدیم و همین موضوع باعث شد گل‌های زیادی دریافت کنیم.

وسلین ادامه داد: وقتی شما به تیم حریف اینقدر موقعیت می‌دهید، حدود ١۵ متر فضا می‌دهید و  به آنها موقعیت پیش افتادن را می‌دهید، بازگشت به بازی خیلی سخت می‌شود. و این مشکل بزرگ من و تیم ملی هندبال ایران است که ما باید در خصوص آن مورد کارهایی انجام دهیم تا دیگر شاهد آن نباشیم. 

سرمربی تیم ملی هندبال تصریح کرد: درست است اکنون شانس داریم و اکنون باید تمرکز خود را روی بازی کره بگذاریم و به همین دلیل است که من یک شانس دیگر به بازیکنانم می‌دهم تا بهترین خودشان باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خودمان را برای بازی فردا آماده می‌کنیم و منتظر می‌مانیم تا ببینم چه نتیجهای رقم می‌خورد.

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال ایران امروز در دومین بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی برابر بحرین، این دیدار را با نتیجه 20-29 واگذار کرد.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط