اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2711
نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو؛

وویوویچ: امروز بازی آسانی داشتیم/ فردا جنگ سختی با ژاپن داریم

آقایان گفت‌و‌گو

یکشنبه, 02 مهر 1402 10:22

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان بازی برابر مغولستان را آسان توصیف کرد و گفت که آماده جنگ برابر ژاپن می شویم.

وویوویچ: امروز بازی آسانی داشتیم/ فردا جنگ سختی با ژاپن داریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران درباره برد قاطعانه کشورمان برابر مغولستان در نخستین بازی نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو گفت: در تورنمت های بزرگ همیشه قدم اول و بازی نخست مهم و سخت است.

وی افزود: مغولستان تیم قوی نبود و امروز بازی آسانی داشتیم. ما از تمام ۱۶ بازیکنمان استفاده کردیم و از آنها در این بازی راضی بودم.

وسلین ادامه داد: حالا وقت داریم تا برای بازی با ژاپن استراحت کنیم. جنگی سختی با آنها داریم و همه می دانند که ژاپن تیم بزرگ و جنگنده ای است. باید نمایش خوبی برابر آنها و عربستان برای رسیدن به دور بعد داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بهتر نبود در این بازی از ترکیب اصلی بیشتر استفاده می‌ شد تا تدارک خوبی پیش از بازی سخت فردا باشد، عنوان داشت: من نمی دانم، شما می دانی (با خنده) این اتفاق به مربی بستگی دارد. امروز فقط یک ساعت فرصت بازی بود و آنها دو روز در اتاق خوابیده بودند و باید از تمام ۱۶ بازیکن استفاده می کردیم تا در شرایط بازی باشند. نگران نباشید من به بازیکنانم اعتماد دارم اما از پیشنهاد شما ممنونم!

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال ایران در نخستین بازی خود در بازی‌های آسیایی هانگژو ۱۶-۵۰ مغولستان را شکست داد.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط