اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2620

وسلین وویوویچ: مرحله اول اردوی صربستان بسیار باکیفیت برگزار شد/ با 5 تیم باشگاهی بازی خواهیم کرد

گفت‌و‌گو

یکشنبه, 22 مرداد 1402 15:12

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران از اردوی صربستان ابراز رضایت کرد.

وسلین وویوویچ: مرحله اول اردوی صربستان بسیار باکیفیت برگزار شد/ با 5 تیم باشگاهی بازی خواهیم کرد بزرگنمایی

به گزارش تصویری روابط عمومی فدراسیون هندبال، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران که هم‌اکنون در اردوی صربستان به سر می‌برد در خصوص این اردوی آماده‌سازی گفت: من از تمریناتی که طی 7 روز در صربستان انجام دادیم، بسیار راضی هستم و البته کمپی که در آن شرکت کردیم، عالی بود. 

وی افزود: در مرحله اول این اردو، تمرینات صبح را به بدنسازی اختصاص دادیم و بعدازظهرها در سالن به مرور تمرینات تکنیکی و تاکتیکی پرداختیم. تمام بازیکنان و کادر فنی علی رغم اینکه تمرینات خیلی سختی انجام دادیم در آمادگی کامل هستند و باید بگویم از تمرینات لذت بردیم. 

وویوویچ اضافه کرد: ما تمرینات را متوقف می‌کنیم تا پس از دو روز در مرحله دوم تمرینی با 4 تیم باشگاهی از صربستان و همچنین یک تیم از اسلوونی بازی کنیم و من امیدوارم که کاملا برای بازی‌های المپیک آسیایی آماده شویم.

لازم به ذکر است ملی پوشان هندبال ایران پس از بازگشت از صربستان، اردوی خود را در تهران ادامه خواهند داد و سپس 28 شهریورماه راهی چین محل برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو خواهند شد.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط