اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2695

وسلین وویوویچ: در بازی‌های آسیایی با تمام توان برای بهترین نتیجه می‌جنگیم ولی قول مدال نمی‌دهم

آقایان تیم‌های ملی گفت‌و‌گو

دوشنبه, 27 شهریور 1402 13:54

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت که قول مدال نمی‌دهم اما تا لحظه آخر برای مدال می‌جنگیم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم

وسلین وویوویچ: در بازی‌های آسیایی با تمام توان برای بهترین نتیجه می‌جنگیم ولی قول مدال نمی‌دهم بزرگنمایی

وسلین وویویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران در آخرین تمرین ملی‌پوشان پیش از اعزام به هانگژو در جمع خبرنگاران گفت: این اردو، اردوی دوم ما است. و اردوی نخست ملی‌پوشان در صربستان برگزار شد که بسیار از آن اردو راضی هستم. از آخرین اردو هم راضی‌ام البته یه مقدار آسیب‌دیدگی‌های جزئی داریم که زیاد مهم نیست. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد حریفان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو افزود: در بازی‌های آسیایی دو حریف قدرتمند داریم؛ عربستان و ژاپن. امیدوارم بتوانیم روبروی این دو تیم خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. 

وویوویچ درباره حضور لژیونرهای هندبال ایران در ترکیب تیم ملی نیز اظهار داست: تاییدیه رضا یادگاری که در مجارستان بازی می‌کند را گرفتیم و وی به ما ملحق می شود. در حال حاضر در حال تلاش برای حضور محمدرضا اورعی هستیم که در رومانی بازی می‌کند و امیدوارم بتوانیم امروز و فردا تاییدیه باشگاه وی را بگیرم تا بتواند به ما ملحق شود. 

وی در پایان نیز گفت: شخصیت من طوری نیست که قول مدال بدهم اما تا لحظه آخر برای مدال می‌جنگیم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. بعد از این بازی‌ها ۱۰ روز استراحت داریم و بعد برای انتخابی المپیک شروع می‌کنیم.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط