اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1649
شکست شاگردان پوچه دیاز در نخستین گام آسیایی

هندبال باشگاه‌های زنان آسیا؛ شکست سپاهان در گام نخست مقابل نماینده کره جنوبی

بانوان

شنبه, 09 مهر 1401 00:00

تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نتیجه نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاههای زنان آسیا را واگذار کرد.

هندبال باشگاه‌های زنان آسیا؛ شکست سپاهان در گام نخست مقابل نماینده کره جنوبی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاههای زنان آسیا به میزبانی قزاقستان را واگذار کرد.


فولاد مبارکه سپاهان ایران که در روز نخست این رقابت پ‌ها و از ساعت ۱۴ به وقت محلی در برابر اِس کی سوگرگلیدرز کره‌جنوبی قرار‌ گرفت و با نتیجه ۳۴-۲۲ بازی را به حریف پرقدرت خود واگذار کرد.


نماینده کشورمان فردا یکشنبه دهم مهرماه و از ساعت ۱۶ به وقت آلماتی  در دومین دیدار خود به مصاف القرین نماینده کویت خواهد رفت.


پنجمین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا از یکم تا نهم اکتبر (۹ لغایت ۱۷ مهرماه) به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط